[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Maszyny na siłowni: jak ćwiczyć

Wyglądają jak średniowieczne narzędzia tortur i używane niewłaściwie tak właśnie działają. Na szczęście Tobie to nie grozi. Opisujemy 3 najpopularniejsze maszyny na siłowni i podpowiadamy, jak na nich ćwiczyć. Zobacz nasz miniprzewodnik.

maszyny do ćwiczeń, wyciąg fot. Producenci

Wyciąg

Twój zysk

Ćwicząc na wyciągu, poddajesz mięśnie napięciu w każdej fazie ruchu. Wzmacniasz również mięśnie stabilizujące (żegnajcie, kontuzje). Szybko możesz zmieniać ciężar, z którym pracujesz. 

Twoje ćwiczenie: prostowanie przedramion (tricepsy)

Zamocuj krótki drążek albo linę do wyciągu ustawionego w górnej pozycji. Złap go i stań twarzą do wyciągu. Ręce ugnij w łokciach, łamiąc kąt prosty. Ustaw się w takiej odległości od wyciągu, aby linka była napięta. Dynamicznym ruchem wyprostuj ręce. Wróć do startu.

maszyny do ćwiczeń fot. Producenci

Maszyna do podciągania

Twój zysk

Maszyna do podciągania ma za zadanie w krótkim czasie umożliwić Ci wykonanie poprawnego powtórzenia na drążku. Zmieniając ciężar stosu, możesz zdecydować, jaką dawkę pomocy otrzymać.

Zobacz: Próba sił: podciąganie na drążku

Twoje ćwiczenie: podciąganie szerokim nachwytem

Ustaw ciężar stosu na 30% Twojej wagi. Stań na platformach, złap drążek szerokim nachwytem i uklęknij na miękkiej poduszce, pozwalając jej opaść pod Twoim ciężarem. Podciągnij się, starając się inicjować ruch mięśniami pleców. Gdy miniesz drążek brodą, wróć do startu.

maszyny do ćwiczeń fot. Producenci

Maszyna do wyciskania

Twój zysk

Maszyna do wyciskania umożliwia Ci wykonanie praktycznie tego samego ruchu, co w trakcie przysiadu. To bezpieczna opcja, gdy chcesz spróbować z większym ciężarem.

Twoje ćwiczenie: wyciskanie na maszynie obunóż

Zajmij pozycję, stopy opierając o platformę. Złap uchwyty. Dynamicznym ruchem wyprostuj nogi, zatrzymaj na sekundę ruch i wróć do pozycji startowej. Kolanami staraj się nie wykraczać poza linię palców. Pilnuj też, aby kolana nie uciekały Ci do „wewnątrz”.

WH 03/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij