[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

Kayla Itsines: ćwiczenia na ramiona - trening bez sprzętu [wideo]

Pięknie wyrzeźbione ramiona i seksowne plecy nie spadają z nieba. Ale też nie są kosmicznie nieosiągalne. Ekspresowy trening bez sprzętu z królową Instagramu Kaylą Itsines pomoże Ci osiągnąć ten fitnessowy cel.

Do wykonania treningu pokazanego w powyższym filmiku nie potrzebujesz żadnego sprzętu, więc wykonasz go bez problemu w domu czy w parku. To kolejny zestaw ćwiczeń opracowany przez gwiazdę styczniowej okładki Women’s Health – Kaylę Itsines. O skuteczności jej treningów chyba nie musimy Cię już przekonywać. Jeśli z natury jesteś jednak niedowiarkiem, zerknij na jej instagramowy profil i zobacz zdjęcia metamorfoz dziewczyn, które trenują z Kaylą. Daj z siebie wszystko, nie zapominaj o poprawnej technice, a efekty zachwycą nie tylko Ciebie. Do roboty!

1. Pompka szwedzka z pulsowaniem

REKLAMA

Liczba powtórzeń: 10

Oprzyj dłonie z wyprostowanymi rękami na krześle za Tobą, ustawiając je w jednej linii z barkami. Nogi wyciągnij przed siebie i oprzyj pięty na podłodze. Opuść ciało w kierunku podłoża, aż ręce w łokciach zegną się do 90 stopni i wykonaj podwójne pulsowanie. Następnie wyprostuj powoli ręce, wracając do pozycji wyjściowej.

2. Pompka z leżenia

Liczba powtórzeń: 15

Połóż się na brzuchu, twarz skieruj do podłoża, a pięty – rozstawione na szerokość bioder – do góry. Wyciągnij wyprostowane ręce przed siebie. Następnie przyciągnij je do siebie. Ustaw dłonie na szerokości ramion. Unieś się do góry, prostując ramiona, aż Twoje ciało znajdzie się w linii prostej od kostek po głowę. Opuść się, uginając łokcie, aż położysz się znów na brzuchu. Wyciągnij ręce przed siebie.

3. Z deski do pompki

Liczba powtórzeń: 12 na stronę

Ustaw się w pozycji jak do pompki. Ugnij jedną rękę i oprzyj się na przedramieniu. Następnie ugnij drugą i obniż całe ciało, opierając się na przedramionach. Wytrzymaj parę sekund w pozycji deski, pamiętając o prostych ramionach, mocnym brzuchu i obniżonej pupie. Unieś się znów do pozycji pompki, prostując po kolei ręce.

Już jesteś po. Brawo!

Chcesz więcej? Wypróbuj pozostałe treningi z Kaylą:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij