[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
1.0

Joga na uspokojenie, cz. 3. [wideo trening WH]

Joga na uspokojenie Joga na uspokojenie

Opis: Ta wersja psa z głową w dół pozwala wzmocnić obręcz barkową i dobrze przygotowuje do stania na rękach.

Sprzęt: Mata do jogi

Jak ćwiczyć

Wykonaj ćwiczenie (asanę) najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Unoszenie nóg w pozycji pies z głową w dół

Uklęknij na podłodze i połóż na niej dłonie rozsunięte na szerokość barków. Stopy rozstaw na szerokość bioder, podwiń palce stóp. Zrób wdech, a z wydechem unieś biodra i wyprostuj kolana. Twoje ciało powinno ułożyć się w kształt odwróconej litery V. Z wdechem unieś prawą nogę, tak aby ramiona, tułów i uniesiona noga tworzyły linię prostą. Pozostań w tej pozycji 10 sekund, spokojnie oddychając. Powoli opuść nogę. Pamiętaj, by trzymać głowę w linii ramion, odsunąć ramiona od uszu i mieć wyprostowane kolana.

ZOBACZ TEŻ: Joga na pewność siebie

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij