[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na uspokojenie, cz. 2. [wideo trening WH]

Joga na uspokojenie, cz. 2. Joga na uspokojenie

Opis: Ta asana stymuluje pracę narządów wewnętrznych, poprawia trawienie i zmniejsza bóle w dole pleców.

Sprzęt: mata do jogi

Jak ćwiczyć

Wykonaj ćwiczenie (asanę) najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz 10 razy. Ćwicz bez butów.

Pies z uniesioną nogą

Usiądź na podłodze i ugnij kolana. Lewą nogę ułóż tak, by lewa stopa była przy prawym biodrze, a udo i podudzie leżały na podłodze. Lewe kolano powinno znajdować się w środkowej linii ciała (tę linię wyznaczają mostek, pępek i łono). Teraz postaw prawą stopę po zewnętrznej stronie lewego uda, a prawą rękę oprzyj na podłodze, za kością krzyżową. Z wdechem wydłuż kręgosłup i boki tułowia, a z wydechem skręć tułów, tak aby przełożyć lewe ramię po zewnętrznej stronie prawego uda i złapać za prawą stopę. Odpychając się ramieniem od uda, wejdź głębiej w pozycję. Skręć głowę w prawo, by broda znalazła się nad barkiem. Wytrzymaj 15 sekund, spokojnie oddychając. Jeśli masz problem z utrzymaniem równowagi, usiądź wyżej, np. na złożonym kocu.

ZOBACZ TEŻ: Joga na uspokojenie, cz. 3.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij