[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na promienną skórę, cz. 2. [wideo trening WH]

Joga na promienną skórę Joga na promienną skórę

Opis: To ćwiczenie otwiera klatkę piersiową, a także uelastycznia i wzmacnia biodra oraz uda.

Sprzęt: Mata do jogi

Jak ćwiczyć

Wykonaj ćwiczenie (asanę) najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Rozciągnięty kąt 

Stań w dużym rozkroku. Lewą stopę skręć 90 stopni na zewnątrz i ugnij lewe kolano, tak aby znalazło się nad kostką, a udo było równolegle do podłogi. Pochyl tułów w stronę lewego uda i przełóż lewe ramię po jego wewnętrznej stronie. Prawą rękę przesuń do tyłu. Spleć dłonie w okolicy kości krzyżowej. Wycofaj prawy bark i odpychając się lewym ramieniem od uda, rotuj tułów w taki sposób, by klatka piersiowa była skierowana do przodu. Skręć głowę i popatrz na sufit. Od zewnętrznej krawędzi prawej stopy do prawego barku ciało powinno być w prostej linii.

ZOBACZ TEŻ: Joga na dobry sen

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij