[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na promienną skórę, cz. 2. [wideo trening WH]

Joga na promienną skórę Joga na promienną skórę

Opis: To ćwiczenie otwiera klatkę piersiową, a także uelastycznia i wzmacnia biodra oraz uda.

Sprzęt: Mata do jogi

Jak ćwiczyć

Wykonaj ćwiczenie (asanę) najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Rozciągnięty kąt 

Stań w dużym rozkroku. Lewą stopę skręć 90 stopni na zewnątrz i ugnij lewe kolano, tak aby znalazło się nad kostką, a udo było równolegle do podłogi. Pochyl tułów w stronę lewego uda i przełóż lewe ramię po jego wewnętrznej stronie. Prawą rękę przesuń do tyłu. Spleć dłonie w okolicy kości krzyżowej. Wycofaj prawy bark i odpychając się lewym ramieniem od uda, rotuj tułów w taki sposób, by klatka piersiowa była skierowana do przodu. Skręć głowę i popatrz na sufit. Od zewnętrznej krawędzi prawej stopy do prawego barku ciało powinno być w prostej linii.

ZOBACZ TEŻ: Joga na dobry sen

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij