[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na pewność siebie {wideo trening WH]

Joga na pewność siebie Joga na pewność siebie

Opis: Te ćwiczenia pozwalają otworzyć klatkę piersiową i rozluźnić dolny odcinek kręgosłupa, co jest zalecane po wygięciach do tyłu oraz bólach pleców spowodowanych zwiększonym napięciem mięśni. Pomagają również eliminować stres i dodają pewności siebie. 

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: mata do jogi

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim. Powtórz całość 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Pozycja sfinksa

Połóż się na brzuchu. Rozsuń stopy na szerokość bioder, ugnij łokcie i oprzyj je pod barkami. Przedramiona ułóż równolegle do siebie, całe dłonie połóż na podłodze. Weź wdech i z wydechem unieś klatkę piersiową i głowę. Wytrzymaj 30 sekund, spokojnie oddychając. W ćwiczeniu unoś klatkę piersiową, odsuwaj barki do tyłu, a łopatki kieruj w stronę lędźwi.

2. Wydłużanie odcinka lędźwiowego kręgosłupa

Połóż się na plecach i ugnij kolana. Z wydechem przyciągnij uda do brzucha (kolana pozostaw rozsunięte na szerokość bioder), obejmij podudzia dłońmi i mocniej przyciągnij uda do brzucha. Rozluźnij stopy. Cały kręgosłup spoczywa na podłodze, a dolna część pleców wydłuża się i rozluźnia. Pozostań w tej pozycji 1 minutę. Skoncentruj się na oddechu i obserwuj go.

ZOBACZ TEŻ: Joga na dobry sen

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij