[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na nogi [wideo trening WH]

joga na nogi Joga na nogi

Opis: Ta sesja jogi wzmocni Twoje nogi, uelastyczni biodra i otworzy klatkę piersiową.

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: klocek do jogi, mata do jogi (żeby się nie ślizgać), ale na dywanie lub podłodze też dasz radę

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim, najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz całość po 10 razy na stronę. Ćwicz bez butów.

1. Pełna pozycja

Stań w dużym rozkroku. Skręć lewą stopę 90 stopni na zewnątrz. Ugnij lewe kolano, tak aby znalazło się nad stawem skokowym, a udo było równolegle do podłogi. Z wdechem wydłuż boki tułowia i unieś ręce do wysokości barków. Z wydechem zbliż lewy bok tułowia do lewego uda i połóż palce lewej dłoni na zewnętrznej stronie lewej stopy. Unieś prawą rękę i przyciągnij ramię do ucha. Wnętrze prawej dłoni skieruj do podłogi. Zrotuj tułów w prawo. Skręć głowę w prawo i spójrz na sufit. Pamiętaj, by boki tułowia były symetrycznie wydłużone, tułów znajdował się nad lewym udem, a klatka piersiowa była zwrócona do przodu. Wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Z wdechem unieś tułów i wyprostuj kolano.

2. Pozycja z klockiem do jogi

Jeśli czujesz, że pełna pozycja jest dla Ciebie jeszcze za trudna, wykonaj ćwiczenie z klockiem do jogi. Dzięki niemu tułów będzie trochę wyżej i będziesz mogła poświęcić więcej uwagi na utrzymanie harmonii między prawą i lewą stroną ciała. Łatwiej Ci też będzie skręcać tułów wzdłuż osi kręgosłupa. Stań w dużym rozkroku. Skręć lewą stopę 90 stopni na zewnątrz. Zegnij lewe kolano, tak aby znalazło się nad stawem skokowym, a udo było równolegle do podłogi. Z wdechem wydłuż boki tułowia i unieś ręce do wysokości barków. Z wydechem zbliż lewy bok tułowia do lewego uda i połóż lewą dłoń na klocku (wysokość klocka dostosuj do swoich możliwości) po zewnętrznej stronie lewej stopy. Unieś prawą rękę i przyciągnij ramię do ucha. Wnętrze prawej dłoni skieruj do podłogi. Zrotuj tułów w prawo. Skręć głowę w prawo i spójrz na sufit.

Pamiętaj, by boki tułowia były symetrycznie wydłużone, tułów znajdował się nad lewym udem, a klatka piersiowa była zwrócona do przodu. Wytrzymaj tej w pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Z wdechem unieś tułów i wyprostuj kolano.

3. Wariant łatwy

To propozycja dla osób, które nie mają klocka do jogi.

Stań w dużym rozkroku. Skręć lewą stopę 90 stopni na zewnątrz. Zegnij lewe kolano, tak aby znalazło się nad stawem skokowym, a udo było równolegle do podłogi. Z wdechem wydłuż boki tułowia i unieś ręce do wysokości barków. Z wydechem zacznij zbliżać lewy bok tułowia do lewego uda, do momentu aż lewe przedramię oprze się na udzie. Miejsce podparcia powinno znajdować się pod barkiem. Unieś prawą rękę i przyciągnij ramię do ucha. Wnętrze prawej dłoni skieruj do podłogi. Zrotuj tułów w prawo. Skręć głowę w prawo i spójrz na sufit. Pamiętaj, by boki tułowia były symetrycznie wydłużone, tułów znajdował się nad lewym udem, a klatka piersiowa była zwrócona do przodu. Wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Z wdechem unieś tułów i wyprostuj kolano.

ZOBACZ TEŻ: Joga dla piłkarek

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij