[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na dół ciała [wideo trening WH]

Joga na dół ciała Joga na dół ciała

Opis: Dzięki temu ćwiczeniu nie tylko wzmocnisz mięśnie nóg, brzucha i pleców, ale poprawisz też równowagę oraz zdolność koncentracji.

Sprzęt: Mata do jogi (żeby się nie ślizgać), ale na dywanie lub podłodze też dasz radę

Jak ćwiczyć

Wykonaj ćwiczenie (asanę) na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz po 10 razy na stronę. Ćwicz bez butów.

1. Obrócony półksiężyc

Stań prosto. Ciężar ciała przenieś na prawą nogę, a lewą przesuń lekko w tył. Weź głęboki wdech i unieś ręce w bok. Z wydechem zacznij pochylać tułów w przód, podnosząc jednocześnie lewą nogę do czasu, aż lewa dłoń dotknie podłogi. Kiedy tułów i uniesiona noga znajdą się w jednej linii, skręć tułów mocno w prawo i unieś prawą rękę. Gdy ustabilizujesz pozycję, skręć głowę i popatrz w górę. Wytrzymaj 15 sekund, spokojnie oddychając. Pamiętaj, aby kolano uniesionej nogi pozostało wyprostowane, a boki tułowia symetrycznie wydłużone.

ZOBACZ TEŻ: Joga na równowagę

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij