[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na dół ciała [wideo trening WH]

Joga na dół ciała Joga na dół ciała

Opis: Dzięki temu ćwiczeniu nie tylko wzmocnisz mięśnie nóg, brzucha i pleców, ale poprawisz też równowagę oraz zdolność koncentracji.

Sprzęt: Mata do jogi (żeby się nie ślizgać), ale na dywanie lub podłodze też dasz radę

Jak ćwiczyć

Wykonaj ćwiczenie (asanę) na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz po 10 razy na stronę. Ćwicz bez butów.

1. Obrócony półksiężyc

Stań prosto. Ciężar ciała przenieś na prawą nogę, a lewą przesuń lekko w tył. Weź głęboki wdech i unieś ręce w bok. Z wydechem zacznij pochylać tułów w przód, podnosząc jednocześnie lewą nogę do czasu, aż lewa dłoń dotknie podłogi. Kiedy tułów i uniesiona noga znajdą się w jednej linii, skręć tułów mocno w prawo i unieś prawą rękę. Gdy ustabilizujesz pozycję, skręć głowę i popatrz w górę. Wytrzymaj 15 sekund, spokojnie oddychając. Pamiętaj, aby kolano uniesionej nogi pozostało wyprostowane, a boki tułowia symetrycznie wydłużone.

ZOBACZ TEŻ: Joga na równowagę

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij