[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na dobry sen [wideo trening WH]

Joga na dobry sen Joga na dobry sen

Opis: Dzięki tym ćwiczeniom rozciągniesz całą tylną część ciała (od pięt aż po głowę), uelastycznisz biodra i zmniejszysz napięcie w dole pleców. Uspokoisz też umysł.

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: mata do jogi, pasek

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim. Powtórz całość 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Intensywne rozciąganie tyłu ciała w siadzie

Usiądź na podłodze i złącz wyprostowane nogi. Z wdechem wydłuż kręgosłup i przód ciała, z wydechem pochyl się, złap za stopy i przyciągnij tułów jak najbliżej nóg. Najpierw zbliż do ud brzuch, potem klatkę piersiową. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Jeśli nie dosięgasz stóp, użyj paska.

2. Rozciąganie nóg w leżeniu

Połóż się na podłodze i złącz nogi. Z wdechem podnieś prawą wyprostowaną nogę. Spleć ręce na udzie i przyciągnij nogę do tułowia. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Opuść nogę i powtórz ćwiczenie na drugą stronę. Pamiętaj, by całe plecy przylegały do podłogi, tył szyi był wydłużony, a boki tułowia równej długości.

3. Rozciąganie wewnętrznej strony nóg

Połóż się na podłodze i złącz nogi. Ugnij prawą nogę w kolanie i prawą ręką złap za zewnętrzną krawędź prawej stopy. Wyprostuj kolano najbardziej jak to możliwe i zacznij opuszczać nogę w bok, cały czas trzymając ją za stopę. Gdy dojdziesz do swojego maksymalnego ułożenia, pozostań w pozycji 30 sekund, oddychając. Podnieś nogę, puść stopę i połóż nogę. Powtórz na drugą stronę. Pamiętaj, by całe plecy przylegały do podłogi, a biodra nie rotowały się przy opuszczaniu nogi w bok.

ZOBACZ TEŻ: Joga na pewność siebie

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij