[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na dobry sen [wideo trening WH]

Joga na dobry sen Joga na dobry sen

Opis: Dzięki tym ćwiczeniom rozciągniesz całą tylną część ciała (od pięt aż po głowę), uelastycznisz biodra i zmniejszysz napięcie w dole pleców. Uspokoisz też umysł.

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: mata do jogi, pasek

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim. Powtórz całość 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Intensywne rozciąganie tyłu ciała w siadzie

Usiądź na podłodze i złącz wyprostowane nogi. Z wdechem wydłuż kręgosłup i przód ciała, z wydechem pochyl się, złap za stopy i przyciągnij tułów jak najbliżej nóg. Najpierw zbliż do ud brzuch, potem klatkę piersiową. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Jeśli nie dosięgasz stóp, użyj paska.

2. Rozciąganie nóg w leżeniu

Połóż się na podłodze i złącz nogi. Z wdechem podnieś prawą wyprostowaną nogę. Spleć ręce na udzie i przyciągnij nogę do tułowia. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Opuść nogę i powtórz ćwiczenie na drugą stronę. Pamiętaj, by całe plecy przylegały do podłogi, tył szyi był wydłużony, a boki tułowia równej długości.

3. Rozciąganie wewnętrznej strony nóg

Połóż się na podłodze i złącz nogi. Ugnij prawą nogę w kolanie i prawą ręką złap za zewnętrzną krawędź prawej stopy. Wyprostuj kolano najbardziej jak to możliwe i zacznij opuszczać nogę w bok, cały czas trzymając ją za stopę. Gdy dojdziesz do swojego maksymalnego ułożenia, pozostań w pozycji 30 sekund, oddychając. Podnieś nogę, puść stopę i połóż nogę. Powtórz na drugą stronę. Pamiętaj, by całe plecy przylegały do podłogi, a biodra nie rotowały się przy opuszczaniu nogi w bok.

ZOBACZ TEŻ: Joga na pewność siebie

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij