[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga na ból głowy [wideo trening WH]

Trening wideo. Joga na ból głowy Trening wideo. Joga na ból głowy

Opis: Te ćwiczenia wpłyną korzystnie nie tylko na Twój organizm, ale też na samopoczucie. Wyciszą Cię i złagodzą stres.

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: Mata do jogi (żeby się nie ślizgać), ale na dywanie lub podłodze też dasz radę, klocek do jogi (lub złożony koc albo kilka książek)

Liczba ćwiczeń: 3

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim. Powtórz całość 10 razy. Ćwicz bez butów.

REKLAMA

REKLAMA

1. Rozciąganie w klęku

Uklęknij na podłodze i rozsuń stopy na szerokość bioder. Podwiń palce stóp, opuść biodra w kierunku pięt i połóż dłonie na podłodze, tuż przed kolanami. Z wdechem wydłuż kręgosłup i przód ciała, z wydechem przesuwaj ręce do przodu, aż tułów, ramiona i przedramiona utworzą jedną linię. Głowę ustaw między ramionami, tak aby była przedłużeniem kręgosłupa. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. W ćwiczeniu oddalaj klatkę piersiową od miednicy i nie zaokrąglaj pleców.

2. Pies z głową w dół z podparciem głowy

Modelka wchodzi w pozycję podporu przodem, proponujemy jednak, abyś pierwszą próbę podjęła z klęku podpartego, ponieważ w tej pozycji najistotniejsze jest dopasowanie wysokości podpórki pod głowę. Głowa ma się opierać na czole, a Ty masz mieć wrażenie lekkości, zachowując jednocześnie wyprostowane kolana i łokcie.

Uklęknij na podłodze. Klocek postaw w okolicy pępka. Połóż dłonie rozsunięte na szerokość barków. Stopy rozstaw na szerokość bioder, podwiń palce stóp. Weź wdech, a z wydechem unieś biodra i wyprostuj kolana. Oprzyj czoło na klocku. Twoje ciało powinno ułożyć się w kształt odwróconej litery V. Może się okazać, że potrzebujesz kilku prób, by znaleźć odpowiednią wysokość i miejsce ustawienia klocka.

PAMIĘTAJ: dopasuj podpórkę do siebie, a nie siebie do podpórki! Jeśli już znajdziesz komfortowe ułożenie, w pozycji możesz pozostać do 2 minut.

3. Rozciąganie tyłu ciała z podparciem głowy

Usiądź prosto i rozsuń stopy na szerokość bioder. Klocek do jogi postaw między kolanami (jeśli nie masz klocka, możesz użyć zrolowanego koca położonego na nogach). Z wdechem wydłuż kręgosłup i przód ciała, z wydechem przejdź do skłonu. Złap za zewnętrzne krawędzie stóp i oprzyj głowę na klocku. Pozostań w tej pozycji do 2 minut.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij