[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga dla wspinaczy [wideo trening WH]

Joga dla pasjonatek wspinaczki Joga dla pasjonatek wspinaczki

Opis: Ta sesja jogi otworzy i uelastyczni Twoje stawy biodrowe oraz barki.

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: pasek, mata do jogi (żeby się nie ślizgać), ale na dywanie lub podłodze też dasz radę

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim, najpierw na jedną, a potem na drugą stronę. Powtórz całość po 10 razy na stronę. Ćwicz bez butów.

1. Skłon i otwieranie stawów biodrowych

Usiądź na podłodze i wyprostuj nogi. Ugnij prawe kolano i przesuń je w bok, tak aby prawa stopa dotykała lewego uda po jego wewnętrznej stronie. Na lewą stopę załóż pasek. Z wdechem wydłuż kręgosłup, boki tułowia i przód ciała, a z wydechem pochyl się w stronę lewej nogi. Pamiętaj, by nie zaokrąglać pleców i wykonywać ruch tylko w pachwinach, zachowując prosty kręgosłup. Podczas ćwiczenia delikatnie dociskaj prawe udo do podłogi. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając.

 2. Dłonie złączone na plecach

Usiądź w siadzie skrzyżnym. Z wdechem unieś ramiona do wysokości barków i rozciągnij je mocno na boki. Z wydechem zrotuj ramiona do wewnątrz, ugnij łokcie i złącz dłonie na plecach. Palce dłoni skieruj w górę, dłonie utrzymuj w pełnym kontakcie. Wycofuj łokcie i barki, zachowując wyprostowane plecy i otwartą klatkę piersiową. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Zmień skrzyżowanie podudzi i powtórz ćwiczenie. Jeśli nie możesz złączyć dłoni na plecach, złap za łokcie.

ZOBACZ TEŻ: Joga dla nieśmiałych

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij