[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Joga dla koszykarek [wideo trening WH]

Joga dla koszykarek Joga dla koszykarek

Opis: Ta sesja jogi działa wszechstronnie - pomaga wzmocnić mięśnie ramion, otworzyć klatkę piersiową, rozciągnąć okolice kostek, a także uelastycznić stawy biodrowe i zwiększyć w nich zakres ruchu.

Przerwy między ćwiczeniami: Przejdź płynnie do kolejnego ćwiczenia

Sprzęt: Mata do jogi (żeby się nie ślizgać), ale na dywanie lub podłodze też dasz radę, klocek do jogi (lub złożony koc)

Jak ćwiczyć

Wykonuj ćwiczenia (asany) jedno po drugim. Powtórz całość 10 razy. Ćwicz bez butów.

1. Wojownik w klęku

Uklęknij i wysuń prawą nogę w przód, tak aby udo i podudzie tworzyły kąt prosty. Z wdechem unieś ręce. Wnętrza dłoni zwróć do siebie, rozsuń ramiona na szerokość barków, wyprostuj łokcie, a barki odsuń od uszu. Z kolejnym wdechem wydłuż boki tułowia i oddal klatkę piersiową od miednicy. Patrz przed siebie. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając. Powtórz na drugą stronę.

2. Wojownik w siadzie

Uklęknij i złącz kolana. Rozsuń stopy na szerokość bioder i połóż je tak, by grzbiety stóp przylegały do podłogi. Klocek do jogi (lub złożony koc) połóż między stopami. Opuść miednicę i usiądź na klocku. Dłonie połóż na udach, szczyty barków wycofaj. Wydłuż boki tułowia i przód ciała. Patrz przed siebie. Pozostań w tej pozycji 1 minutę, cały czas przyciągając do siebie kolana i dociskając je delikatnie do podłogi. Oddychaj.

3. Szczęśliwe dziecko - wariant I

Połóż się na podłodze. Ugnij kolana i przyciągnij uda do brzucha. Rozsuń kolana, wsuń dłonie między uda i złap stopy za pięty od ich wewnętrznej strony. Z wydechem przyciągnij uda, tak aby ich wewnętrzne części znalazły się po bokach tułowia. Przyciągaj pięty dłońmi, przybliżając kolana do podłogi. Pozostań w tej pozycji 30 sekund, spokojnie oddychając.

4. Szczęśliwe dziecko - wariant II

Połóż się na plecach. Zegnij nogi w kolanach i biodrach. Kolana rozsuń na szerokość bioder. Złap dłońmi uda (od zewnętrznej strony) i przyciągnij je do brzucha, by pogłębić zgięcie w stawach biodrowych. W tej asanie kolana są zgięte pod kątem 90 stopni, stopy aktywne, łopatki przylegają do podłogi, a klatka piersiowa jest otwarta. Wytrzymaj 30 sekund, spokojnie oddychając.

ZOBACZ TEŻ: Joga dla piłkarek

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij