[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Women's Health

  • Fitness

  • Jazda na rowerze zgodnie z zasadami, podciąganie na drążku i inne ciekawostki fitnessowe

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Jazda na rowerze zgodnie z zasadami, podciąganie na drążku i inne ciekawostki fitnessowe

Jak zgodnie z zasadami poruszać się na rowerze? Co zrobić, żeby w końcu podciągnąć się na drążku i jak przekonać mamę, że warto wybrać się na kijki w niedzielę? Odpowiedzi na te pytania znaleźli nasi redaktorzy.

rower, zasady jeżdżenia na rowerze

Jeżdżenie na rowerze

Ale w obcisłym, bo przecież warto mieć styl. I koniecznie przestrzegając tych kilku prostych zasad, aby jechać komfortowo i w 100% bezpiecznie. Sprawdź, czy dziś też zdałabyś egzamin na kartę rowerową.

Jazda po chodniku

Chyba zwariowałaś – mandat masz w kieszeni. Chyba że bardzo złe warunki drogowe uniemożliwiają jazdę po ulicy czy ścieżce (tylko czy w takich okolicznościach przyrody w ogóle wsiadasz na rower?), po jezdni mogą poruszać się auta z prędkością większą niż 50 km/h, a chodnik ma co najmniej 2 m szerokości, albo jedziesz z dzieckiem (na osobnym rowerze!).

Z partnerem

Możecie śmiało jechać obok siebie, a nie gęsiego, pod warunkiem że nie utrudniacie jazdy innym uczestnikom ruchu.

Po ciemku

Słońce zachodzi coraz szybciej, dlatego nawet na popołudniową wycieczkę nie wybieraj się bez lampek świecących światłem ciągłym albo migającym (na przód i tył). Za dnia też warto mieć je włączone. Ostrożności nigdy za wiele.

Akcesoria

Przeciwsłoneczne okulary jak najbardziej, zapomnij jednak o słuchawkach w uszach – muzykę włączysz sobie, gdy dotrzesz na miejsce.

Jeśli wolisz jednak jazdę bez martwienia się o przepisy, zapisz się an zajęcia ze spinningu. Warto? Sprawdź sama – poznaj zalety i wady treningu na rowerku stacjonarnym.

 

REKLAMA

REKLAMA

fitness

Złap mocniej

Nie mamy na to naukowych badań, ale życiowe doświadczenie każe nam myśleć, że nasze problemy z podciąganiem się na drążku nie są spowodowane słabymi mięśniami pleców.

Potencjalny winowajca? Typujemy przedramiona odpowiedzialne za chwyt – wysiadają pierwsze, dlatego tak szybko „odpadamy” od drążka.

Sprawdź się: podskocz i złap mocno drążek (z kciukiem!). Wytrzymaj w tej pozycji 60 s. Nie dałaś rady? Ściskaj piłeczkę, specjalne ściskacze i zawsze mocno łap wszelki ciężar.

 

REKLAMA

aktywność w każdym wieku

Zawsze w formie

Nie pozwól mamie zasiąść w fotelu. Naukowcy są pewni: sport, zmniejszając poziom stresu, ułatwia bezproblemowe przejście na emeryturę. Wspólny wypad na rolki albo kijki w niedzielę to świetny pomysł.

Uśmiech i na siłkę

3 min. – o tyle dłużej możesz ćwiczyć, gdy widzisz uśmiechnięte twarze. Pozytywne obrazy zwiększają wytrzymałość – donoszą badacze we „Frontiers in Human Neurosience”.

WH 10/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij