Jak to zrobić - sięgnięcie małpy, tzw. ape reach [wideo]

Sięgnięcie małpy okaże się wyzwaniem dla całego Twojego ciała, a zwłaszcza dla poczucia równowagi. To ćwiczenie, które świetnie nadaje się na rozgrzewkę przed przysiadami z naprawdę ciężką sztangą albo sprintem, ale też jest doskonałe samo w sobie – bo pozytywnie wpływa na koordynację ruchową, propriocepcję oraz zakresy ruchu w całym niemal ciele.

Katarzyna Wysocka - ape reach Max Pflegel/MPP

Zanim zaczniesz, upewnij się jeszcze, że komfortowo czujesz się w pełnym przysiadzie. Dopiero wtedy zabierz się za pakiet ćwiczeń przygotowujących, które znajdziesz na wideo poniżej. 

REKLAMA

Szczegółowo opisane instrukcje krok po kroku znajdziesz też w październikowym numerze WH. który możesz kupić w wersji papierowej i elektronicznej tutaj.

Wideo: sięgnięcie małpy (ape reach)

Zobacz również:
Samo chodzenie czy bieganie nie wystarczy, aby dobrze przygotować się na wyprawę w góry. Żeby zrobić to solidnie, trzeba podnieść kąt.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA