[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ
4



OCEŃ
5.0

Jak ćwiczyć w ciąży i inne ciekawostki fitnessowe

Jakie ćwiczenia wykonywać podczas kolejnych trymestrów ciąży? Czy przeklinanie podczas treningu może mieć wpływ na jego efektywność? Jak prace ogrodowe wpływają na zgrabną sylwetkę? Przed Tobą kolejna garść ciekawostek dotyczących fitnessu.

joga fot. shutterstock.com

3 trymestry w ruchu

W ciąży zamiast jeść za dwoje, powinnaś podwójnie o siebie dbać. A to oznacza bycie aktywną. Gra jest warta świeczki. Jedne z badań wykazały, że 3 treningi w tygodniu mogą skrócić poród o 2h. Weź pozwolenie od lekarza i do dzieła.  

Pierwszy trymestr: daj opór wahaniom nastroju treningiem oporowym, np. z taśmą. Rób unoszenia bioder, deski i wykroki.

Drugi trymestr: niedługo przyda Ci się wytrzymałość – buduj ją mało obciążającym kardio (rower, basen) 3-5 x w tygodniu.

Trzeci trymestr: prenatal yoga – przygotuje ciało do zmian (rozluźnia, poprawia postawę, dba o oddech i mięśnie miednicy).

Poznaj także 10 mitów o ciąży, które z rzetelną wiedzą mają niewiele wspólnego i sprawdź, jak odzyskać płaski brzuch po urodzeniu dziecka.

  

REKLAMA

fot. shutterstock.com

Chwasty jak hantle

Wystarczy 2,5 h prac ogrodowych w tygodniu, żeby wyrobić zalecaną normę aktywności fizycznej. Oczywiście tym więcej zyskasz, im mocniej się przyłożysz. Pielenie, przekopywanie, grabienie i sadzenie liczy się jak sesja na nogi, pośladki, plecy, barki i tricepsy. Spędzaj jak najwięcej czasu w ogrodzie, jeżeli chcesz się dokopać do swoich mięśni. Nie masz ogródka? Zrób trening funkcjonalny na świeżym powietrzu. 

trening siłowy, kobieta, fitness, trening, hantle fot. shutterstock.com

Przeklęty trening

Ciężkie to cholerstwo, co? Śmiało, nie szczędząc przekleństw, zwymyślaj ten kawał żelastwa, a stanie się lżejszy. Okazuje się, że gdy w niecenzuralnych słowach dajemy upust napięciu, wzrasta poziom adrenaliny, łagodząc ból i wyzwalając w nas większą moc. Ale może zachowaj ten patent na treningi w domowym zaciszu, damo.  

WH 04/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij