[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Jak ćwiczyć na bieżni? [20-min. plan treningowy]

Chcesz w ekspresowym tempie spalać tłuszcz? Przygotowaliśmy dla Ciebie 20-minutowy trening cardio na bieżni. Ustawiaj nachylenie wg naszych wskazówek, a szybko zapomnisz o dodatkowych kilogramach. Przed Tobą efektowny trening interwałowy.

bieżnia, siłownia, bieganie fot. shutterstock.com

Twój sprzęt: bieżnia elektryczna

Dreptanie w miejscu przestaje być nudne, gdy zabawisz się przyciskami na konsoli zawiadującymi nachyleniem i prędkością. Wykorzystaj możliwości bieżni, a krągłości z brzucha znikną, za to pojawią się tam, gdzie powinny (podpowiedź: pod szortami).

Zanim zaczniesz: oceń, jak szybko jesteś w stanie biec przez minutę na bieżni. To maksymalna prędkość, z jaką będziesz trenować. W tym treningu zacznij o 4 km/h wolniej od swojej maksymalnej prędkości. Zatem jeśli Twój max to 13 km/h, zacznij pierwszy interwał z prędkością 9 km/h. Zrób 2-3 minuty rozgrzewki, truchtając na bieżni.

Poniższą tabelkę wydrukuj, zrób zdjęcie lub dodaj ten artykuł do zakładek na smartfonie i odpal podczas kolejnej wizyty na siłce.

Na siłce znajdują się także inne sprzęty. Do treningu kardio posłuży Ci orbitrek, a do treningu siłowego maszyny, które na pierwszy rzut oka mogą przerażać, ale z naszym przewodnikiem nie będą straszne.

WH 03/2016

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij