[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Intensywny trening obwodowy na zgrabną sylwetkę z Kasią Wysocką [WIDEO]

Twoim celem jest płaski brzuch, zgrabne pośladki i seksowne ramiona? Mamy coś dla Ciebie. Trenerka WH Kasia Wysocka (36-letnia mama dwóch córek) zdradzi Ci przepis na zgrabną sylwetkę. Przed Tobą drugi etap intensywnego treningu interwałowego (HIIT). Zobacz wideo i osiągnij w  końcu figurę, o jakiej marzysz.

Treningi wideo przygotowane przez naszą trenerkę Kasię Wysocką nie zajmują dłużej niż 30 minut, a pierwsze rezultaty zobaczysz już po dwóch tygodniach.

Treningi możesz wykonywać w domu, dodać do swojego programu treningowego albo wykonywać samodzielnie zgodnie z przygotowanym przez nas 4-tygodniowym planem (znajdziesz go w najnowszym wydaniu WH). Gotowa na ekspresowy tuning sylwetki?

Trening 2 – najlepszy zestaw ćwiczeń na zgrabną sylwetkę

Możesz go zrobić z hantlami lub innym sprzętem, który masz w domu: sztangą lub kettlebellem. Ćwiczenia (jest ich 6) w jednej serii wykonuj jedno po drugim, bez przerw między nimi. Zrób przerwę dopiero po całej serii – od 2 do 3 minut.

Jak w każdym treningu metabolicznym, nie rezygnuj z tej chwili na złapanie oddechu. Dzięki temu w kolejnej serii też dasz z siebie wszystko, a Twoje mięśnie będą miały szansę więcej na tym zyskać.

Zrób w sumie od 3 (na początek) do 5 serii. Pierwszą potraktuj jako wprowadzającą – użyj do niej trochę mniejszego obciążenia, a pozostałe serie główne rób już z obciążeniem docelowym. Nie będzie lekko, ale efekty też nie będą małe. Przed Tobą następujące ćwiczenia:

1. Martwy ciąg

2. Wiosłowanie

3. Unoszenie ramion

4. Przysiad pełny

5. Wyciskanie z podrzutem

6. Burpee z hantlami

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij