Instagram: figura jak z obrazka

Instagram motywuje dziewczyny na całym świecie do osiągnięcia zgrabnej sylwetki. Jednak czasami korzystanie z portalu może prowadzić do zaburzeń odżywiania. Dowiedz się, jak bezpiecznie prowadzić swoje konto i poznaj sylwetki popularnych w sieci entuzjastek fitnessu.

smartfon fot. Dean Drobot 2015/shutterstock.com
fot. Dean Drobot 2015/shutterstock.com

Katarzyna Wolska, trener personalny: „Pierwsza zasada – korzystaj ze swojej intuicji. Nie mam planu, lubię spontan. Jeżeli coś gotuję, to robię to »na oko« i tak samo prowadzę swoje kanały. Uważam, że to działa. Staram się nie skupiać na hejcie i nie marnować na to energii”.

REKLAMA

Marta Kalinowska, psychodietetyk: „Warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić, czy każda osoba ze zdjęcia na Instagramie wygląda tak w rzeczywistości. Filtry i programy do obróbki zdjęć tworzą złudne wrażenie, że w obecnych czasach nie ma miejsca na cellulit”.

Alicja Dembna, psycholog sportu: „Staraj się dążyć do celu, który Ty wyznaczyłaś, a nie takiego, który wyznacza społeczeństwo. Wzorując się na fitspiracjach z Instagramu, bądź czujna na własne upodobania i spełniaj wyłącznie swoje cele względem wyglądu”.

REKLAMA

REKLAMA

trening, fitness klub, zajęcia w grupie, trening siłowy fot. shutterstock.com

Pozytywny #FIT TEAM

@catarinaapolonia

followersi: 7828

Wolska trenuje, a przy tym świetnie wygląda i jeszcze lepiej się bawi. Imponuje formą, a dla równowagi potrafi też wrzucić coś #nomakeup.

A jeśli już makijaż to delikatny. Rzuć okiem na nasze wskazówki, które pomogą Ci wyglądać naturalnie i świeżo także podczas treningu.

@adapalka

followersi: 5790

Swoją energią i sylwetką motywuje do treningów nie tylko dziewczyny i chętnie dzieli się ze światem swoimi patentami. W realu można z nią pobiegać.

@yoga_girl

followersi:1,3 mln

Rachel Brathen i jej pies z głową w dół na tle lazurowej wody na pewno zainspirują dziewczyny, które nie przepadają za klimatem spoconych ciał na siłowni.

@kayla_itsines

followersi: 2,4 mln

Kayla jest młodą trenerką personalną, ale jej treningi już pokochały miliony, m.in. aniołek Victoria's Secret Candice Swanepoel.  

WH 04/2015

Zobacz również:
Te ćwiczenia na korpus są dużo skuteczniejsze niż upomnienia naszych babć: „Nie garb się!”. Poprawiają siłę core’u i jego wytrzymałość. Wykonuj je 3 razy w tygodniu, by mięśnie posturalne naprawdę poczuły się zaopiekowane. Ukończ podaną liczbę powtórzeń każdego ruchu, przechodząc bez przerw między kolejnymi ćwiczeniami. Po skończonym obwodzie powtórz całość dwukrotnie (w sumie robisz trzy rundy). Skup się na ściąganiu łopatek w tył i w dół, „wydłużaniu kręgosłupa” i utrzymywaniu go w neutralnej pozycji – łącznie z szyją.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA