Gadżety na piesze wycieczki dla aktywnych kobiet

Jesteśmy aktywne, ambitne i niezależne, ale nie mamy nic przeciwko małej pomocy w noszeniu ciężkich rzeczy.

hiking fot. Shutterstock.com
Woda, kurtka, kije trekkingowe, mokre rzeczy – wszystko ma swoje miejsce z łatwym dostępem. W tym oczywiście gwizdek alarmowy.

Co, zarzucone na barki, ciąży, sprawiając, że masz otarcia i spocone plecy? Prawidłową odpowiedzią jest: sztanga. Plecak za to powinien być synonimem komfortu: lekki, pojemny, praktyczny, radzący sobie z różnymi warunkami pogodowymi. Facet powiedziałby, że wszystkie niezbędne rzeczy mieszczą się w damskiej torebce. My uważamy, że wystarczy smartfon, ale czasami wybieramy się tam, gdzie Uber Eats nie dojeżdża. Na krótsze i dłuższe wędrówki przyda się plecak, zaprojektowany dla kobiet, ułatwiający równomierne rozłożenie ładunku, z komfortowym panelem na plecach oraz przemyślanymi kieszeniami i zaczepami (The North Face Hydra 38, cena: 599 zł).

REKLAMA

Rzeczy do rzeczy - ruszaj w teren

Trudno o sport bardziej ekstremalny niż funkcjonowanie przez cały dzień w szpilkach. Jeżeli zdecydujesz się od tego odpocząć na łonie natury, obcasy zamień w agresywny bieżnik. Oto kilka propozycji butów na hiking, przebieżkę, trekking lub spływ.

Hanwag Tatra Light Lady GTX

Cena: 999 zł

Górska klasyka: mocne, ale lekkie. 2-strefowe wiązania ułatwiają dopasowanie podwyższonej cholewki.

Dynafit Feline Up

Cena: 649,90 zł

Do biegania pod górę. Przyczepna podeszwa nie boi się skał ani błota i pozwala stopom czuć podłoże.

Columbia Drainmaker 3D

Cena: 339 zł

Mają system drenażu wody. Pokonasz w nich strumień, wskoczysz na SUP-a, do kajaka i wrócisz suchą nogą.

Salewa WS Alpenviolet

Cena: 769,90 zł

Wszechstronny kompan łatwych i trudnych wypraw. Cholewka z ochraniaczem i wodoodporna, oddychająca membrana.

Sprawdź też nasze artykuły z inteligentnymi gadżetami, które sprawdzą się w Twoim domu (inteligentny przycisk oraz czujnik ruchu), a także najlepsze gadżety dla aktywnych mam i fitnessowe gadżety, dzięki którym Twój trening będzie jeszcze lepszy. 

Zobacz również:
Te ćwiczenia na korpus są dużo skuteczniejsze niż upomnienia naszych babć: „Nie garb się!”. Poprawiają siłę core’u i jego wytrzymałość. Wykonuj je 3 razy w tygodniu, by mięśnie posturalne naprawdę poczuły się zaopiekowane. Ukończ podaną liczbę powtórzeń każdego ruchu, przechodząc bez przerw między kolejnymi ćwiczeniami. Po skończonym obwodzie powtórz całość dwukrotnie (w sumie robisz trzy rundy). Skup się na ściąganiu łopatek w tył i w dół, „wydłużaniu kręgosłupa” i utrzymywaniu go w neutralnej pozycji – łącznie z szyją.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA