Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Floatfit - na czym polega, wrażenia [redaktorki WH testują]

Jesteśmy od tego, żeby sprawdzać i testować, szukać informacji i pokazywać Wam nowinki godne uwagi. Jednym z najnowszych trendów w świecie świecie fitnessu jest floatfit, czyli trening wzmacniający całe ciało, który wykonuje się na desce w basenie. Na zajęcia wysłałyśmy naszą redaktorkę Kasię Wysocką. Sprawdźcie, jak jej się podobało.

floatfit redaktorki womens health testują fot. Kamil Majdański

Floatfit - na czym polega?

Floatft to typowe ćwiczenia wzmacniające całe ciało w nietypowym miejscu – w basenie na desce. Deski nie pływają swobodnie, są umocowane linami, ale wciąż bardzo niestabilne. Nawet jeśli trening jest niskiej intensywności, to przez ruchome podłoże jego trudność znacznie rośnie. Chociaż ćwiczenia będą dla Ciebie znajome, to zaangażujesz w nie dużo więcej mięśni, zwłaszcza stabilizujących.

Nawet najprostszy ruch staje się na wodzie dużym wyzwaniem. To świetne urozmaicenie klasycznych ćwiczeń.

Nasza testerka

Katarzyna Wysocka, trenerka personalna, redaktorka fitness Women's Health. Ma wieloletnie doświadczenie w branży i niewiele może ją zaskoczyć. Dlatego postanowiła sprawdzić prawdziwą nowość.

Floatfit - wrażenia

Jestem w trakcie odzyskiwania formy po drugiej ciąży, więc trening angażujący mięśnie stabilizujące to coś dla mnie. Z dwójką małych dzieci nie mam szans na popływanie na desce w czasie wakacji, więc chętnie skorzystałam z okazji i spróbowałam floatfit.

Przez te wszystkie lata sprawdziłam na swoim ciele już niemal wszystko, a jednak te zajęcia to było dla mnie coś zupełnie nowego. Floatfit okazał się dla mojego ciała niezłym zaskoczeniem i oczywiście szybko wylądowałam w wodzie. Nawet najprostszy ruch staje się na wodzie dużym wyzwaniem. To świetne urozmaicenie klasycznych ćwiczeń.

Floatfit - jak się przygotować do treningu?

Nie zapomnij zmyć makijażu lub przygotuj wodoodporny zestaw kosmetyków. Niby jesteś w basenie, ale weź pod uwagę, że na desce przyjmuje się przeróżne pozycje. Dlatego, żeby czuć się komfortowo, nawet wypinając tyłeczek w przysiadzie, nie zakładaj bikini. Legginsy i top czy koszulka będą bezpieczniejsze. Są spore szanse, że na zajęciach spadniesz z deski, więc jeśli boisz się wody, raczej wybierz inną formę treningu.

WH 03/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij