[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Fight club: 15-minutowy trening bokserski

Uf, bokserskie rękawice nie będą Ci potrzebne, bo jedyne, w co musisz teraz uderzyć, to tłuszcz. Ten inspirowany klasycznymi filmami karate trening pozwoli Ci spalić nawet 300 kcal, jednocześnie rzeźbiąc i wzmacniając całe Twoje ciało. No, śmiało, walnij go. Raz, dwa i po sprawie. To się nazywa nokaut.

trening boks fot. Getty Images

1. Karate Kid

a) Stań prosto w lekkim rozkroku. Zejdź do przysiadu podpartego i wyrzuć nogi w tył, aby przyjąć pozycję do pompki (możesz ją zrobić). Przyciągnij z powrotem nogi. b) Wyskocz z tej pozycji jak najwyżej, wyląduj i wyskocz znowu, tym razem wykonując kopniak jedną nogą. Co powtórzenie zmieniaj nogi.

2. Podwójne uderzenie

a) Stań prosto, pięści unieś do gardy. Zrób zakrok prawą nogą, zatrzymując ruch, gdy kolano znajdzie się tuż nad podłożem. b) Wracając do pozycji startowej, wykonaj prawą nogą najmocniejszego kopniaka, na jakiego Cię stać. Powtórz całość na drugą nogę. Aha, twarz byłego faceta możesz wyobrażać sobie przy każdym powtórzeniu, tylko nikomu o tym nie wspominaj.

REKLAMA

3. Amerykański ninja

a) Przyjmij pozycję do wysokiej deski (łokcie proste) i przyciągnij do klatki piersiowej lewe kolano. b) Oderwij od podłoża lewą dłoń i zrotuj ciało, sięgając nią w stronę sufi tu. Lewą nogę maksymalnie wyprostuj w prawo. Wróć do startu, powtórz na drugą stronę. No, dawaj!

4. Wejście smoka

a) Stań prosto z lewą stopą z przodu. Pięści unieś do bokserskiej gardy. b) Kontrolując każdy ruch, unieś wysoko prawe kolano, jednocześnie skręcając się w biodrach. Gdy znajdzie się na wysokości bioder, wyprostuj nogę, zadając kopniaka. Wróć do startu. Powtarzaj przez połowę serii i zamień strony. Nie pozwalaj sobie na bezmyślne machanie: masz kontrolować się jak Bruce Lee albo Jean-Claude Van Damme. Kto? Zapytaj najbliższego mężczyznę.

Sprawdź także nasze treningi, dzięki którym spalisz tłuszcz i wyrzeźbisz wymarzoną sylwetkę: trening z gumami oporowymi, ze sztangą oraz z ciężarkami na kostki.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij