[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Domowy trening na przyspieszenie metabolizmu [wideo trening WH]

Im intensywniej działa Twój metabolizm, tym szybciej spalasz zapasy tłuszczu. Ten trening zajmie Ci tylko pół godzinki, a przyspieszy metabolizm na cały dzień.

Domowy trening na szybszy metabolizm Domowy trening na szybszy metabolizm

Wykonuj każde ćwiczenie z maksymalną intensywnością. Trening angażuje całe ciało i składa się z 8 ćwiczeń ułożonych w obwód. Każde ćwiczenie wykonujesz 40 sekund i następne 20 sekund odpoczywasz. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z fitnessem, ćwicz 30 sekund i odpoczywaj 30 sekund. Te 8 ćwiczeń stanowi obwód, co oznacza, że wykonujesz je po kolei od 1 do 8. Następnie powtarzasz obwód jeszcze 2 razy .

REKLAMA

Pajacyki

Znasz to ćwiczenie doskonale z podstawówki, więc wiesz, na czym polega. Pamiętaj tylko, aby kolana kierować na zewnątrz i wykonuj pajacyki w maksymalnym tempie, czyli dużo szybciej niż na poglądowym filmiku. Ćwicz 40 sekund.

 

Przysiad i wznoszenie nogi

Zejdź do półprzysiadu, odepchnij się mocno od podłoża, unieś jedną nogę, dotknij stopy. Opuść. Ćwiczysz 40 sekund na jedną nogę, po czym odpoczywasz 20 sekund i ćwiczysz na drugą nogę również 40 sekund.

 

Marsz w pozycji "krzesełka"

Oprzyj o ścianę całe plecy, zachowaj kąt prosty w kolanach. Połowę czasu unoś prawą nogę połowę czasu unoś lewą nogę. Nie próbuj tego robić na śliskiej podłodze!

Ściąganie ramion w wypadzie

Mocno ściągnij łopatki, kiedy schodzisz w dół. Ćwiczysz 40 sekund na jedną nogę, po czym odpoczywasz 20 sek i ćwiczysz na drugą nogę również 40 sekund.

Kopnięcia na boki w desce

W podporze przodem zachowaj minimalnie ugięte łokcie, trzymaj biodra w linii z ciałem, ćwiczysz 40 sekund na jedną nogę, po czym odpoczywasz 20 sek i ćwiczysz na drugą nogę również 40 sekund.

Pompka na ramiona

To jest dość trudne ćwiczenie, nazywane często również odwrotnym wyciskaniem na barki. Możesz je wykonać ze stopami na podłodze (biodra nadal zostają wysoko), staraj się przenieść dużo ciężaru ciała na ramiona. Spróbuj wytrzymać, ćwicząc 40 sekund, a w razie czego rób małe przerwy.

Brzuszki z butelką

To ćwiczenie na pewno znasz doskonale. Wykonuj pełne brzuszki, a żeby zwiększyć trudność, weź w ręce butelkę wody – 1,5 l. Dla osób początkujących: ćwicz bez obciążenia, pomóż sobie delikatnie przytrzymując się dłońmi pod kolanami. 

To już cały obwód. Teraz powtórz wszystkie ćwiczenia jeszcze dwa razy.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij