[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Daria Ładocha dla WH: 3 ulubione ćwiczenia gwiazdy

Czasem szkoda czasu na kombinowanie. Daria Ładocha w treningu stawia na klasyczne rozwiązania. Jej trzy ulubione ćwiczenia to połączenie, dzięki któremu można osiągnąć zgrabną sylwetkę. Sprawdź i ćwicz tak jak nasza gwiazda!

Daria Ładocha w Women's Health fot. Adam Pluciński

rys. Mirosław Łuckoś

1. Deska przodem i bokiem

(a) Pozycja jak do pompki, ale oprzyj się na przedramionach: łokcie nad barkami, od pięt do czubka głowy w jednej prostej linii. (b) Po 5 sekundach obróć całe ciało, tak by znalazło się prostopadle do podłogi, podpierając się na lewym przedramieniu. Po 5 sekundach wróć do pozycji deski przodem i powtórz to samo na prawo. Tak wygląda jedno powtórzenie.

  • Ile: 10-15 powtórzeń, 3 serie.

Zobacz, jak poprawnie wykonać deskę i poznaj kilka modyfikacji tego popularnego ćwiczenia.

rys. Mirosław Łuckoś

2. Przysiad ze sztangą

(a) Dobierz obciążenie do swoich możliwości, tak by ostatnie powtórzenie robić z wyraźnym wysiłkiem, ale też poprawną techniką. Złap sztangę szerokim nachwytem i stań wyprostowana w rozkroku. Patrz przed siebie. (b) Cofnij biodra, schodząc do przysiadu, aż Twoje uda znajdą się równolegle do ziemi. Wróć do stania. Przez cały czas utrzymuj proste plecy i ściągnięte łopatki, klatkę piersiową staraj się wypinać do przodu. Tak wygląda jedno powtórzenie.

  • Ile: 3 razy po 5-8 powtórzeń.

rys. Mirosław Łuckoś

3. Rowerek

(a) Połóż się na plecach, ustaw plecy w neutralnej pozycji, przenieś dłonie za głowę, łokcie rozstaw szeroko. Unieś górną część klatki piersiowej i wyprostowane nogi z podłogi. Napinając mięśnie brzucha, zbliż do siebie lewy łokieć i prawe kolano. (b) Utrzymując napięcie tułowia, od razu zbliż prawy łokieć do lewego kolana.

  • Ile: 3 serie po 15-20 powtórzeń na stronę.

Daria Ładocha przede wszystkim zna się na zdrowej kuchni. Skąd się u niej wzięło to zainteresowanie? Jak przygotowuje się do swoich wypraw? Polecamy Wam świetny artykuł o naszej gwieździe.

WH 06/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij