[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Daria Ładocha dla WH: 3 ulubione ćwiczenia gwiazdy

Czasem szkoda czasu na kombinowanie. Daria Ładocha w treningu stawia na klasyczne rozwiązania. Jej trzy ulubione ćwiczenia to połączenie, dzięki któremu można osiągnąć zgrabną sylwetkę. Sprawdź i ćwicz tak jak nasza gwiazda!

Daria Ładocha w Women's Health fot. Adam Pluciński

rys. Mirosław Łuckoś

1. Deska przodem i bokiem

(a) Pozycja jak do pompki, ale oprzyj się na przedramionach: łokcie nad barkami, od pięt do czubka głowy w jednej prostej linii. (b) Po 5 sekundach obróć całe ciało, tak by znalazło się prostopadle do podłogi, podpierając się na lewym przedramieniu. Po 5 sekundach wróć do pozycji deski przodem i powtórz to samo na prawo. Tak wygląda jedno powtórzenie.

REKLAMA
  • Ile: 10-15 powtórzeń, 3 serie.

Zobacz, jak poprawnie wykonać deskę i poznaj kilka modyfikacji tego popularnego ćwiczenia.

rys. Mirosław Łuckoś

2. Przysiad ze sztangą

(a) Dobierz obciążenie do swoich możliwości, tak by ostatnie powtórzenie robić z wyraźnym wysiłkiem, ale też poprawną techniką. Złap sztangę szerokim nachwytem i stań wyprostowana w rozkroku. Patrz przed siebie. (b) Cofnij biodra, schodząc do przysiadu, aż Twoje uda znajdą się równolegle do ziemi. Wróć do stania. Przez cały czas utrzymuj proste plecy i ściągnięte łopatki, klatkę piersiową staraj się wypinać do przodu. Tak wygląda jedno powtórzenie.

  • Ile: 3 razy po 5-8 powtórzeń.

rys. Mirosław Łuckoś

3. Rowerek

(a) Połóż się na plecach, ustaw plecy w neutralnej pozycji, przenieś dłonie za głowę, łokcie rozstaw szeroko. Unieś górną część klatki piersiowej i wyprostowane nogi z podłogi. Napinając mięśnie brzucha, zbliż do siebie lewy łokieć i prawe kolano. (b) Utrzymując napięcie tułowia, od razu zbliż prawy łokieć do lewego kolana.

  • Ile: 3 serie po 15-20 powtórzeń na stronę.

Daria Ładocha przede wszystkim zna się na zdrowej kuchni. Skąd się u niej wzięło to zainteresowanie? Jak przygotowuje się do swoich wypraw? Polecamy Wam świetny artykuł o naszej gwieździe.

WH 06/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij