[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Czy trenowanie jednej partii ciała ma sens? [opinia eksperta]

Chcesz schudnąć i spalić tłuszcz, dlatego postanowiłaś, że skupisz się na ćwiczeniach brzucha i dolnych partii, a pominiesz górę. Czy taki trening ma sens? Na pytanie Czytelniczki WH odpowiada nasz ekspert.

ćwiczenie na płaski brzuch Nie skupiaj się na jednej partii ciała. Płaski brzuch uzyskasz szybciej, jeśli będziesz ćwiczyć całe ciało.

Trenuję tylko nogi i mięśnie brzucha, ale koleżanka mówiła, że powinnam ćwiczyć również górne partie ciała. Ma rację?

Tak, ma. „Koncentrowanie się na jakiejkolwiek partii ciała w celu redukcji tkanki tłuszczowej jest błędem – mówi prof. Tadeusz Stefaniak z wrocławskiej AWF. – Przez pierwsze 30-40 minut treningu o umiarkowanej intensywności źródłem energii dla pracujących mięśni jest zgromadzony w nich cukier (glikogen)”.

REKLAMA

Dlatego jeśli chcesz mieć jędrne i wolne od cellulitu uda, rozpocznij trening od góry. „Zrób, oczywiście po rozgrzewce, po dwa ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej, pleców, bicepsy i tricepsy. Najlepiej z ciężarami pozwalającymi na wykonanie 8-12 powtórzeń” – radzi prof. Stefaniak. Później przejdź do treningu nóg, pośladków i na końcu mięśni brzucha. Dopiero taki trening przyniesie Ci wymierne korzyści.

Szukasz pomysłów na konkretne zestawy ćwiczeń? Zajrzyj do działu „Plany treningowe” – tam na pewno znajdziesz coś dla siebie. Polecamy przede wszystkim ekspresowe zestawy, które z łatwością wciśniesz w swój rozkład zajęć w trakcie tygodnia. Co powiesz np. na 15-minutowy zestaw ćwiczeń przyspieszający metabolizm? Powodzenia!

Uwaga: powyższe pytanie trafiło do naszej facebookowej skrzynki. Jeśli Ty również chcesz nas o coś zapytać, masz do nas jakąś sprawę lub chcesz powiedzieć, o czym chciałabyś przeczytać w WH, zajrzyj na oficjalny profil Women’s Health Polska na Facebooku. Gwarantujemy, że żadnej wiadomości nie zostawiamy bez odpowiedzi, a na ciekawe pytania, które do nas trafiają, często odpowiadamy na łamach papierowego wydania magazynu.

WH 05/2014

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij