[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Ćwiczenia na udany seks

Ćwiczenia Kegla to niejedyna forma gimnastyki, która pozytywnie wpływa na nasze życie seksualne. Włącz trzy serie każdego z zaproponowanych przez nas ćwiczeń do swojego planu treningowego i zobacz, co się stanie. Zgrabną sylwetkę i udany seks masz jak w banku.

ćwiczenia rys. Ekaterina Koroleva

Biodra w górę

To ćwiczenie wzmacnia biodra i pośladki, co w rezultacie wzmacnia intensywność orgazmów. Połóż się na wznak na podłodze. Kolana ugięte, a stopy płasko (a). Unieś pośladki, tak aby ciało od ramion do kolan tworzyło linię prostą (b). Napnij pośladki przez 10 s i opuść je, nie dotykając ziemi. Zrób 12 powtórzeń.  

ćwiczenia rys. Ekaterina Koroleva

Wypad

Mocne nogi odgrywają istotną rolę w wielu pozycjach (np. stojącej), gdy musisz je zapleść dookoła jego ciała. Zrób wypad (udo i łydka pod kątem prostym) i zejdź do klęku na jednym kolanie. Tułów prosto, dłonie na biodrach (a). Wypchnij biodra tak daleko do przodu, jak potrafisz, utrzymując tułów w pionie (b). Utrzymaj tę pozycję przez 20 s i zmień stronę. Powtórz 10 razy.  

Rada: wzmocnisz skuteczność ćwiczenia, podnosząc przeciwną do wysuniętej nogi rękę.  

ćwiczenia rys. Ekaterina Koroleva

Unoszenie nóg

Wzmacniamy głębsze mięśnie odpowiedzialne za doznania.  

Połóż się na wznak na podłodze, rozłóż ręce na boki i unieś nogi pod kątem 90 stopni (a). Nogi razem. Napnij mięśnie tułowia i opuszczaj wolno nogi, ale tak, żeby nie dotknęły ziemi (b). Wytrzymaj i następnie znowu je unieś. Powtórz 10 razy.  

Rada: utrzymuj nogi złączone, a kolana lekko ugięte.  

ćwiczenia rys. Ekaterina Koroleva

Przysiad z oparciem

Wzmacnia mięśnie, dzięki którym dasz radę przy najbardziej skomplikowanych pozycjach.  

Zrób przysiad, opierając się plecami o ścianę. Kolana zgięte pod kątem prostym, dłonie wyciągnięte przed siebie. Wytrzymaj tak przez 60 s.

Udany seks odmładza. Dzięki niemu wyglądamy promiennie, oczy nam błyszczą, skóra się wygładza, nasze ciało jest bardziej gibkie, ładniej się ruszamy. Poznaj pozostałe argumenty, które przemawiają za tym, aby robić to częściej.

WH 05/2015

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij