[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Ćwiczenia na smukłe nogi [15 minut do formy]

Ten trening krok po kroku poprowadzi cię skrótem do smukłych nóg.

Z każdym treningiem będziesz chciała zakładać coraz krótsze legginsy.

Ćwiczenia nóg to najkrótsza droga do pozbycia się paru kompleksów. Trening cudownie ich nie wydłuży, ale poprawi proporcje całej sylwetki. Od pasa w dół znajdują się największe grupy mięśni, więc angażując je, automatycznie generujesz duże zużycie energii. Finał jest taki, że metabolizm wzrasta i oprócz tego, co spalisz w trakcie ćwiczeń, jeszcze sporo godzin po treningu będziesz pozbywać się zapasów z miejsc, w których nie chcesz ich widzieć. Wyszczuplisz swoje ciało od stóp do głów i zyskasz nogi, które będziesz chciała pokazać światu.

Podczas tej sesji popracują pośladki, uda i łydki, a dzięki temu, że poruszysz je w każdym kierunku, zaangażują się też mniejsze, do tej pory zaniedbane mięśnie Twoich nóg. Przechodź od jednego ćwiczenia do drugiego, jak najkrócej odpoczywając między nimi. Po całej serii zrób 1-2 min przerwę. Zrób w sumie 3 takie rundy.

Krok w bok z taśmą

Owiń pętlę taśmy oporowej poniżej kolan i rozstaw stopy na szerokość bioder. Ugnij lekko kolana A . Napnij mięśnie korpusu, żeby trzymać tułów stabilnie, i odstaw lewą nogę w bok B , dostaw prawą, tak żeby guma była napięta. Kontynuuj. Zrób 30-40 takich kroków i powtórz, tym razem przestawiając nogi w prawo.

Wykrok z zakrokiem

Zrób duży krok prawą stopą i zegnij nogi, aż udo z przodu znajdzie się w poziomie, a kolano z tyłu tuż nad ziemią A . Wróć do stania, ale nie odstawiaj prawej stopy na podłogę, tylko od razu zrób nią krok w tył i znów obniż pozycję B . Wróć w górę. Tak wygląda jedno powtórzenie. Zrób ich 10-12, a potem zmień nogi.

Szeroki przysiad z hantlą

Rozstaw stopy szerzej niż biodra, palce stóp lekko skieruj na zewnątrz. Złap ciężką hantlę w obie dłonie, zegnij łokcie i trzymaj ją tuż przy klatce piersiowej A . Cofając biodra, zginaj kolana, schodząc jak najniżej B . Odepchnij się z pięt i napnij pośladki, żeby wrócić do stania i wspiąć się na palce. Zejdź od razu w dół do kolejnego przysiadu. Powtórz 15-20 razy

Przyciąganie nóg na piłce szwajcarskiej

Połóż się na plecach, a łydki umieść na piłce do ćwiczeń. Unieś biodra, tak żeby utworzyły z resztą ciała linię prostą A . Zginając kolana, unoś miednicę i tocz po łydkach piłkę w swoim kierunku B . Przetocz ją z powrotem od siebie, żeby wyprostować ciało. Powtarzaj ten ruch jeszcze 15-20 razy.

ZOBACZ TEŻ: 4 ćwiczenia na mocne i seksowne plecy [trening w 15 minut]

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij