Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Ćwiczenia na brzuch, które możesz robić na urlopie

Ten zestaw ćwiczeń na brzuch pomoże Ci utrzymać go w dobrej formie na wakacjach, nawet kiedy nie odmawiasz sobie w tym czasie lodów i gofrów. Weź urlop od siłowni, a mimo to odsłaniaj płaski brzuch przez całe lato.

trening na wakacje fot. Kamil Majdański

Na krytym basenie jednoczęściowy kostium jest ok, ale na plaży jednak obowiązuje bikini i dlatego płaski brzuch jest latem pożądany bardziej niż cokolwiek innego. Pewnie o tym nie zapomniałaś i podążając za wskazówkami WH przez cały rok swoim trybem życia trzymałaś fałdki i wałeczki na dystans. Jednak najtrudniej utrzymać tę zdrową dyscyplinę kiedy nadchodzi długo wyczekiwany czas wakacyjnego rozluźnienia, a lato kusi słodkimi owocami, zimnymi drinkami i lodami.

Z drugiej strony nie chodzi o to, żeby na urlopie katować się dietą i intensywnymi treningami. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw ćwiczeń, które pomogą Ci utrzymać wcięcie w talii mimo wakacyjnej laby.

Do ich wykonania nie musisz odwiedzać klubu fitness, czy szukać siłowni w hotelu. Nie potrzebujesz też klasycznego sprzętu. Wystarczy to, co każda plażowiczka ma zawsze pod ręką:

  • ręczniki,
  • butelki z wodą,
  • leżak
  • piłka.

Potraktuj je jako aktywny wypoczynek i ćwicz po prostu kiedy masz na to czas i ochotę. Pamiętaj, że na urlopie chodzi przede wszystkim o odpoczynek, więc baw się treningami i zapomnij o swoim codziennym rygorze. Rozgrzej się i baw się dobrze ćwicząc, a płaski brzuch zyskasz przy okazji.

Jeżeli nawet na urlopie wolisz mieć przed sobą konkretne cele, skorzystaj z gotowych propozycji planów treningowych, do których wykonania wystarczy plażowy ekwipunek. Znajdziesz je w wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym wydaniu Women’s Health („Trening z palemką”).

ćwiczenia na płaski brzuch na wakacje fot. Kamil Majdański

1. Skręty z piłką

Usiądź ze zgiętymi nogami i umieść między nimi piłkę, na wysokości kostek. Przechyl korpus nieco do tyłu i podeprzyj się rękami za sobą. Plecy proste, zaangażuj cały tułów. Unieś stopy nad podłogę, palce obciągnięte.

Przechyl nogi w lewo, nie ruszając góry ciała. Wróć do centrum i od razu skręć nogi w prawo. Kontynuuj płynnie na zmianę.

ćwiczenia na płaski brzuch na wakacje fot. Kamil Majdański

2. Scyzoryk na leżaku

Połóż się na leżaku, ręce przełóż za głowę, ściągnij łopatki. Wyprostuj plecy, napnij mięśnie korpusu i unieś wyprostowane i złączone nogi do góry.

Opuść nogi nieco niżej i powoli wróć nimi w górę. Powtarzaj dalej. Obciągnij palce stóp, zaangażuj całe nogi.

ćwiczenia na płaski brzuch na wakacje fot. Kamil Majdański

3. Ciosy z butelkami

Stań wyprostowana, stopy rozstaw na szerokość bioder. Ugnij łokcie, butelki trzymaj przy górnej części klatki piersiowej.

Zaangażuj korpus i na zmianę prostuj i zginaj ręce, wyprowadzając uderzenia po skosie - do przodu i w bok, rotując nieco biodra.

ćwiczenia na płaski brzuch na wakacje fot. Kamil Majdański

4. Prostowanie nóg z piłką

Usiądź ze zgiętymi nogami i umieść między nimi piłkę, na wysokości kostek. Przechyl tułów nieco do tyłu i podeprzyj się rękami za sobą. Plecy proste, zaangażuj cały tułów. Unieś stopy tuż nad ziemię, palce stóp obciągnięte.

Wyprostuj kolana, by nogi z tułowiem utworzyły kształt litery „V”. Ugnij kolana, by wrócić do pozycji wyjściowej. Powtarzaj.

ćwiczenia na płaski brzuch na wakacje fot. Kamil Majdański

6. Podciąganie nóg na ręcznikach

Ustaw się na śliskim podłożu w pozycji jak do pompki. Dłonie oprzyj pod barkami, a stopy na ręcznikach. Biodra powinny znajdować się w jednej prostej linii z nogami i tułowiem.

Przyciągnij oba kolana jednocześnie w kierunku prawego łokcia. Cofnij je, znów prostując nogi za sobą. Teraz ślizgając się na ręcznikach przyciągnij kolana do drugiego łokcia. Powtarzaj na zmianę.

Po urlopie wróć do regularnych treningów. Wypróbuj nasze 10 ćwiczeń na mięśnie brzucha lepszych niż brzuszki.

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij