[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.4

Codziennie fit - trening obwodowy bez sprzętu od Marty Hennig

Marta Hennig – autorka jednego z największych blogów fitness (codzienniefit.pl) specjalnie dla Czytelniczek WH przygotowała trening obwodowy bez sprzętu i kilka porad, jak być codziennie fit!

codziennie fit marta hennig trening obwodowy bez sprzętu fot. Kamil Majdański

"Założyłam bloga, bo nie mogłam już czytać mitów z internetu – strasznie mnie irytowało przekonanie, że zdrowie i dbanie o sylwetkę jest drogą przez mękę. Pokazuję, że bycie fit nie musi być ani drogie, ani trudne”. Chociaż jest młoda, to już bardzo doświadczona. Sport uprawia od podstawówki. Po zakończeniu kariery w sporcie wyczynowym od razu zabrała się za fitness i potraktowała to poważnie.

Stawiam na połączenie wzmacniania z kardio. Taki rodzaj treningu daje najlepsze efekty – nie tylko wizualne, ale i zdrowotne.

Cały czas się rozwija, uczy i dokształca. Jej ulubiony sprzęt treningowy to własne ciało. „To niesamowite, ile jesteś w stanie zrobić, mając do dyspozycji tylko siebie. Możesz zrobić trening wszędzie. Na siłowni. W domu. Na dworze. W hotelu. W parku. Jedynym narzędziem, jakiego potrzebujesz, jest masa Twojego ciała. To wspaniałe” – mówi WH Marta. Przekonaj się sama i wypróbuj ułożony przez Next Fitness Star trening, kiedy i gdzie tylko chcesz.

1. Miłość do sportu

Miłość do sportu zawdzięczam starszej siostrze. Była utalentowaną lekkoatletką i jako dziecko bardzo chciałam iść w jej ślady. Zaprowadziła mnie na trening. Kiedy po 9 latach zrezygnowałam z treningów, wydawało mi się to najlepszą decyzją w życiu. Wytrzymałam kilka dni i... poszłam biegać. Ciężko mi wytrzymać bez ćwiczeń, mam wtedy zły humor. Potrzebuję się porządnie zmęczyć – wtedy czuję, że żyję.

Nie ma nic lepszego niż osoba, która zakochuje się w aktywności. Sport jest zdrowy, ale daje też niesamowitą satysfakcję. Chcę, by kobiety to poczuły.

2. Dieta naszej NFS

Całe życie byłam bardzo aktywna, gorzej bywało ze zdrowym odżywianiem. Dopiero na początku studiów zaczęłam interesować się tym, co jem i jaki ma to wpływ na zdrowie czy formę. Nie jestem zwolenniczką rygoru: nie powinno się przesadzać w obie strony. Małe grzeszki nie wpłyną ani na zdrowie, ani na figurę, a czasami pozwalają zachować zdrową głowę.

3. Pasja

Założyłam bloga, dzięki któremu odkryłam, że trenowanie innych to jest to, co chcę robić w życiu. Poszłam na AWF, zrobiłam kurs trenera personalnego, instruktora fitness. Uwielbiam tworzyć nowe treningi i zarażać pasją do ruchu.

SPRAWDŹ KONIECZNIE: Zestaw ćwiczeń na płaski brzuch z piłką od Marty Hennig.

Obwód bez sprzętu

Ten trening nie zajmuje wiele czasu – śmiało możesz go robić 3 razy w tygodniu. Każde ćwiczenie wykonuj przez 35 sekund, odpocznij 30-45 sekund między ćwiczeniami. Po zakończeniu całego obwodu powtórz go jeszcze 3-4 razy.

REKLAMA

REKLAMA

codziennie fit marta hennig trening obwodowy bez sprzętu przysiad z wyskokiem fot. Kamil Majdański

1. Przysiad z wyskokiem

Jak: Stań ze stopami na szerokość barków, z ramionami opuszczonymi wzdłuż tułowia. Zrób przysiad do momentu, w którym kolana będą zgięte pod kątem 90 stopni, a dłonie złącz przed sobą (a). Wyskocz dynamicznie do góry, pomagając sobie szybkim wymachem ramion do tyłu (b). Przy lądowaniu zamortyzuj je lekkim ugięciem kolan i płynnie przejdź do kolejnego przysiadu!

REKLAMA

codziennie fit marta hennig trening obwodowy bez sprzętu zakrok z wysokim uniesieniem kolana fot. Kamil Majdański

2. Zakrok z wysokim uniesieniem kolana

Jak: Stań w lekkim rozkroku. Cofnij prawą nogę, robiąc duży krok w tył. Zejdź niżej, aż kolano będzie tuż nad ziemią (a). Dynamicznie odepchnij się prawą nogą i przenieś ją do przodu, unosząc kolano do góry (b). Od razu przejdź do kolejnego zakroku. W połowie zmień nogi!

REKLAMA

REKLAMA

codziennie fit marta hennig trening obwodowy bez sprzętu bieg w podporze fot. Kamil Majdański

3. Bieg w podporze

Jak: Zacznij od podporu przodem (całe ciało trzymaj w linii prostej) (a). Podciągnij lewe kolano pod klatkę piersiową (b). Teraz zmień nogi pozycjami, starając się wykonać to w taki sposób, by zmiana w powietrzu odbywała się dynamicznie.

REKLAMA

codziennie fit marta hennig trening obwodowy bez sprzętu pompka z przejściem do deski bokiem fot. Kamil Majdański

4. Pompka z przejściem do deski bokiem

Jak Zacznij od podporu przodem, a potem wykonaj jedną klasyczną pompkę (a). Po wyproście ramion wykonaj skręt tułowia, odrywając jednocześnie lewą ręką od podłoża i unosząc ją wyprostowaną nad sobą (b). Wróć do podporu, a w kolejnym powtórzeniu zrób to na drugą stronę.

REKLAMA

REKLAMA

codziennie fit marta hennig trening obwodowy bez sprzętu naprzemienne opuszczanie nóg w leżeniu fot. Kamil Majdański

5. Naprzemienne opuszczanie nóg w leżeniu

Jak: Połóż się na plecach z ramionami wzdłuż ciała. Unieś nogi, tak by były pod kątem prostym do tułowia. Opuść jedną nogę do ziemi, ale tak, by jej nie dotykała (a). Unieś ją z powrotem do góry, opuszczając jednocześnie drugą nogę (b). Staraj się trzymać nogi proste w kolanach i plecy w neutralnej pozycji.

W październikowym Women's Health (w sprzedaży od 22 września) czeka na Ciebie kolejny trening od naszej Next Fitness Star. Tym razem Marta Hennig przygotowała dla Ciebie trening kardio. Pędź do kiosku!

WH 05/2017

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij