[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Co jeść po treningu?

Twój posiłek potreningowy to ważna sprawa: w końcu odpowiednie składniki odżywcze są niezbędne do prawidłowej regeneracji mięśni. Do głowy przychodzi Ci jedynie białko? Nasz ekspert podpowiada, co jeść po treningu.

fot. Karyna Che 2015/shutterstock.com fot. Karyna Che 2015/shutterstock.com

Nie urodziłyśmy się wczoraj i wiemy już, jakie są najlepsze przekąski potreningowe. Tylko co, jeśli ćwiczenia kończymy akurat w porze obiadowej? Sama przekąska nie wystarczy. O odpowiedź na to pytanie poprosiłyśmy naszego eksperta, dietetyczkę i dyrektorkę centrum dietetycznego Fitness Together – Janet Brill.

 

REKLAMA

Starasz się, by Twoja potreningowa przekąska była połączeniem węglowodanów złożonych i chudego białka – tak też powinien wyglądać Twój posiłek, który zjadasz po intensywnym wysiłku fizycznym. „Taka kombinacja pozwoli Ci wspierać regenerację mięśni, która jest najważniejszym zmartwieniem po treningu” – wyjaśnia amerykańska dietetyczka.

Nie jadasz mięsa? Warzywa raczej nie stanowią najlepszego przykładu produktów bogatych w proteiny, ale są wśród nich wyjątki - oto 7 warzyw bogatych w białko. A jeśli boisz się "węgli", to zobacz, jak obalamy 4 mity dotyczące węglowodanów.

Oczywiście możesz też dostarczać swojemu organizmowi białka wraz z węglowodanami, niekoniecznie jedząc od razu pełny posiłek, dlatego też nasz ekspert  sugeruje zjedzenie porcji owoców i warzyw – to dodatkowa ilości cennych składników odżywczych.

Brill ma kilka pomysłów na pyszne potreningowe posiłki, które spełniałyby wszystkie powyższe wymagania. Jej ulubiona potrawa to pełnoziarniste chipsy z tortilli z ryżem lub komosą, fasolą, sosem warzywnym i awokado, ale nasz ekspert poleca także pełnoziarnistą pitę z warzywami i indykiem, po której śmiało możesz nawet sięgnąć po kilka kostek czekolady. A  jeśli jesteś fanką sałatek, wymieszaj szpinak z fasolą, tofu i sosem winegret.

Aha! Pamiętaj o jednym: kiedy będziesz miała megaochotę, by po treningu pozwolić sobie na coś nie do końca zdrowego, pamiętaj, że ludzie zbyt często przeceniają ilość kalorii, którą spalili. Nie chcesz chyba przesadzić dodatkowo z kaloriami w posiłku bezpośrednio po ćwiczeniach, które zniweczą efekty Twoich treningowych wysiłków?

tekst:  Katy Lindenmuth

WH

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij