[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Biustonosz do ćwiczeń: jaki wybrać?

To dużo więcej niż kwestia gustu. Znalezienie tego jedynego nie jest proste, ale dzięki niemu będziesz czuła się pewnie, komfortowo i pięknie. Zobacz, na co zwracać uwagę przy poszukiwaniach biustonosza sportowego.

Nie kupuj stanika bez mierzenia, a najlepiej dobierz go u brafitterki.

Wolisz jogę czy bieganie?

Stanik do jogi

Do spokojniejszych aktywności możesz wybrać model mocniej wycięty, z bardziej klasycznymi ramiączkami (chociaż szerokimi). Jak np. te w modelu Under Armour Eclipse High Support (32B- -38DD) – podszyte żelem, można je z tyłu odpiąć i skrzyżować.

Stanik do biegania

Szukaj stanika z regulacją obwodu i długości ramiączek. Te ostatnie powinny być wzmocnione i szerokie, żeby się nie rozciągały i nie wrzynały w ramiona przy podskokach, np. Anita active momentum 5529, rozmiary: 65-105 A-H

Chciałabyś, żeby był większy?

Czemu nie!

Jeżeli idziesz na spinning, a nie na trampoliny, to możesz sobie pozwolić na seksowny dekolt, z efektem o rozmiar większego biustu. Zamiast zwykłego push-upa wybierz model sportowy ze wsparciem, niemetalowymi fiszbinami i „oddychającymi” miseczkami, np. Triumph Magic Motion Push-up (70A-80D).

Nie, mój jest OK!

Nie lubisz chować ciała pod koszulką? Podkreśl to, że jesteś dumna ze swoich kształtów, efektownym dekoltem. Kto powiedział, że ramiączka muszą się krzyżować tylko na plecach? Top Reebok Cardio Padded Strappy (2XS-XL) ma dodatkowo wyjmowane wkładki.

Nosisz koszulki typu bokserka?

Nie tylko

Potrzebujesz dużego wsparcia i solidnych, miękkich ramiączek, ale też możliwości złączenia ich, gdy zakładasz koszulkę odrywającą łopatki. Np. Panache Sport (60-90 B-J) dodatkowo ma zatopione w silikonie fiszbiny, zachowujące kształt piersi.

Tak. Albo sam top

Ramiączka łączące się na plecach odsłonią plecy. Ćwiczysz bez koszulki i nie chcesz mieć wrażenia, że masz na sobie bieliznę? Wybierz model, w którym miseczki na zewnątrz nie są wyraźnie wyodrębnione, nNp. Moving Comfort Juno (65-100 C-EE).

Wolisz pilates czy piloxing?

Pilates

Gdy większość ćwiczeń wykonujesz leżąc, zwróć uwagę, żeby zapięcie czy szwy nie wbijały Ci się w plecy, a najlepiej wybierz model zapinany z przodu, np. Shock Absorber Active Zipped Plunge (70-85 B-G).

Piloxing

Nawet nieduże piersi podczas ruchu mają swój ciężar, który podtrzymuje pas pod biustem, więc wybierz model z regulacją, żeby go dobrze dopasować. Szerokie ramiączka nie będą się wrzynały, a profilowane miseczki utrzymają piersi na swoim miejscu, np. Nike Pro Rival (65-85 A-E).

ZOBACZ TEŻ: Czy jesteś w formie? - rozwiąż test i sprawdź

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij