[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.8

Battle rope: jak ćwiczyć [poprawna technika, ćwiczenia, plan na spalanie]

Trening z linami pozwoli Ci spalić setki kalorii i osiągnąć zgrabną sylwetkę jak z bicza strzelił. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać trening z battle rope. Zobacz, dlaczego dziewczyny na całym świecie przywiązały się do niego dziewczyny z całego świata.

battle rope, trening z linami, Oto nasz sposób na linię dzięki linie.

Czy się po niej wspinasz, czy przez nią skaczesz, czy próbujesz wprowadzić w wężowy ruch, trening z linami pomoże Ci wzmocnić i wysmuklić praktycznie każdą część Twojego ciała.

Co więcej, poprawi koordynację i refleks, przyspieszając drogę, którą płyną sygnały między Twoimi mięśniami i mózgiem. A to może oznaczać zarówno lepszy return na tenisowym korcie, jak i uratowany ulubiony kubek – złapiesz go, zanim rozbije się o kafelki w kuchni.

REKLAMA

Oto battle rope, czyli jeden ze sposobów wykorzystania liny, dzięki którym w rekordowym czasie spalisz mnóstwo kalorii, stając się jednocześnie silna i sprawna.

Battle rope – z czym to się je

Możesz je spotkać w coraz większej ilości klubów, siłowni, crossfit boxów – i nic dziwnego, bo te liny nie tylko wzmacniają ramiona, brzuch i barki. Jak pokazują badania opublikowane w „Journal of Strenght and Conditioning Research”, błyskawiczne interwały z battle rope – dokładnie 10 trwających zaledwie 15 sekund z przerwami 45 sekund – mogą spalić tyle kalorii, co 10 minut biegu.

To niezła zabawka i supersprzęt, dzięki któremu Twój metabolizm wskoczy na wyższy poziom bez obciążania stawów, jakie może powodować bieganie czy skakanie.

Battle rope – poprawna technika

1. Pewna pozycja

Stań w rozkroku, ugnij lekko kolana. Złap końce lin, tak by dłonie były zwrócone do siebie. Nie zaciskaj za mocno dłoni – zbyt napięte ręce sprawią, że szybciej dopadnie Cię zmęczenie.

2. Zrób falę

Unoś naprzemiennie ręce do wysokości barków, sprawiając, że liny będą poruszać się jak fale. Ramiona powinny być przedłużeniem liny; pracuj, mocno angażując korpus, co da Twojemu ruchowi niezbędną moc.

3. Mieszaj

Spróbuj uderzeń – dłonie z linami trzymaj przy sobie i, zaczynając od lekkiego pochylenia się, przenieś liny nad głowę, a potem tak mocno, jak tylko dasz radę, uderz nimi o podłoże.

Poczuj spalanie

Wykonaj tyle powtórzeń, ile zdołasz w ciągu 20 s pracy przy każdym ćwiczeniu, odpoczywając między nimi po 40 s. Spróbuj zrobić 10 powtórzeń całego obwodu.

  • Battle rope – fala
  • Wyskok z przysiadu
  • Battle rope – uderzenia
  • Wspinaczka pozioma
  • Battle rope – fala

Pamiętaj też, że jeśli chcesz szybciej ujrzeć efekty treningów, musisz zadbać o to, co robisz po zakończeniu ćwiczeń. Dlatego sprawdź 7 błędów, których nie wolno robić po treningu.

WH 10/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij