Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Aerial joga - na czym polega, wrażenia [redaktorki WH testują]

Joga na szarfach to najnowszy hit w fitness klubach. Na zajęcia wysłałyśmy naszą koleżankę, która sprawdziła, na czym polegają zajęcia, jakie dają korzyści i czy sprawiają frajdę. Oto jej relacja.

aerial joga zajęcia fot. shutterstock.com

Aerial joga - na czym polega

Aerial joga, aerial pilates, aerial fitness lub taniec na szarfach dzięki wykorzystaniu hamaków czy szarf pozwala wygrać z grawitacją, poczuć się lekko (i wcale nie lekko zmienić sylwetkę), poprawić postawę i wzmocnić mięśnie głębokie. Odciążające działanie obszernych, podwieszonych pasów materiału pomaga otworzyć ciało, które przez większość dnia kurczy się skupione nad telefonem, komputerem czy dzieckiem.

Nasza testerka

Joy Niemack, redaktorka działu online. Wcześniej ćwiczyła na siłowni i próbowała boksu, ale chciała się wysmuklić, poprawić elastyczność i świadomość swojego ciała, więc wybrała taniec na szarfach.

Aerial joga - wrażenia

Zawsze miałam problem, żeby po ciężkim dniu zmobilizować się do treningu. Gdy wspięłam się pierwszy raz na szarfę, od razu zapominałam, że mi się nie chciało. Kiedy okazało się, że jestem w stanie zrobić spektakularne ewolucje, jak widowiskowy spad, dotarło do mnie, że to chyba najbardziej niezwykła forma treningu.

Chciałam się wspinać coraz wyżej i dłużej utrzymywać nad ziemią, więc zaangażowałam się w kolejne treningi. Szybko zauważyłam mięśnie zarysowane na ramionach, a podczas innych aktywności poczułam, ile sprawności i siły zyskałam, wisząc w powietrzu.

Aerial joga - co warto wiedzieć przed zajęciami

Nie bój się, że takie akrobacje nie są dla Ciebie – po prostu wybierz zajęcia dla początkujących. Raczej nie zakładaj luźnych spodni i koszulki (które mogą się zaplątać w chustę, utrudnić stabilne zawieszenie albo podwinąć, odsłaniając za dużo) – lepiej sprawdzi się obcisły strój zakrywający łydki, pachy i pas, np. legginsy i body, dzięki którym nie obetrzesz skóry i będziesz pewniej się trzymać. Na zajęciach ćwiczy się boso.

Redaktorki Women's Health specjalnie dla Ciebie przetestowały nowości z fitness klubów. Zobacz nasze wrażenia z:

WH 03/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij