[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

15-minutowy trening przyspieszający metabolizm

Jak przyspieszyć metabolizm? Bardzo prosto! Wystarczy odrobina przestrzeni i samozaparcia, by wprawić w ruch Twój metabolizm. 15 minut wysiłku może uruchomić maksymalne spalanie tłuszczu – nawet na długo po treningu!

fot. Maksim Shmeljov 2014/shutterstock.com fot. Maksim Shmeljov 2014/shutterstock.com

Na każde ćwiczenie poświęcaj 60 s, starając się wykonać w ty m czasie jak najwięcej powtórzeń. Nie odpoczywaj między kolejnymi ćwiczeniami. Gdy wykonasz wszystkie, zrób minutową pauzę i powtórz całość jeszcze 2 razy.

Przejdź na kolejną stronę i rozpocznij ekspresowy trening z WH.

REKLAMA

REKLAMA

1. Wyskoki z przysiadu ekstra

Stań w lekkim rozkroku. Unieś prawe kolano, jednocześnie starając się sięgnąć je lewym łokciem. Wróć do pozycji początkowej, powtórz ruch na drugą stronę, po czym, trzymając dłonie na wysokości twarzy, rozstaw szerzej nogi i zrób przysiad. Wyskocz do góry.

REKLAMA

2. Skrętoskłony

Stań prosto w lekkim rozkroku. Ugnij nogi w kolanach i zrotuj biodra w lewo, by prawą ręką sięgnąć lewej stopy. Wróć do startu i powtórz ruch na drugą stronę. To jedno powtórzenie. Wykonaj ich jak najwięcej w ciągu pełnej minuty. Możesz po powrocie do pozycji początkowej wyprowadzić szybki cios lewą lub prawą ręką.

REKLAMA

REKLAMA

3. Wysokie wyskoki

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Ręce ugnij w łokciach, dłonie trzymaj na wysokości twarzy. Wyskocz jak najwyżej, sięgając rękami w stronę sufi tu, po czym wyląduj w szerokim rozkroku. Dotknij rękami podłoża. Błyskawicznie wróć do pozycji startowej.

REKLAMA

4. Klaskanie pod kolanami

Stań prosto z rękoma skierowanymi w stronę sufi tu. Dynamicznym ruchem unieś lewe kolano i klaśnij pod nim dłońmi. Wróć do pozycji początkowej. W następnym powtórzeniu klaśnij pod prawym kolanem. Całość wykonuj jak najszybciej.

Jeśli po treningu czujesz, że wciąż masz siły na więcej, wydłuż czas trwania każdej serii do 90 sekund albo ćwiczenia 1-3 wykonuj z dwiema lekkimi hantelkami.

15-minutowy trening to dla Ciebie za mało? Potraktuj go jako rozgrzewkę i zobacz: Trening z kettlebellem: zasady i ćwiczenia.

WH 02/2013  

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij