[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

15-minutowy trening inspirowany boksem

Nie musisz mieć w kalendarzu bokserskiej walki, a nawet sesji z treningowym workiem, żeby do swojego planu dołączyć ćwiczenia inspirowane pięściarstwem.

trening bokserski fot. Shutterstock.com

Warto, bo to gwarancja wszechstronnej sprawności ciała, które nawet wygląda na gotowe do ostrej akcji. Twoja walka? Ćwiczenie 1A rób przez 30 sekund, aby bez żadnej przerwy zrobić 1B (również 30 s). Odpocznij 30 s. Powtórz całość jeszcze 4 razy. Tak samo zalicz parę 2A i 2B.

A jeśli 15 minut to dla Ciebie pestka, do puli treningowej dorzuć kolejny kwadrans. Postaw na trening siłowy, który podkręci metabolizm i zmniejszy ryzyko kontuzji.

1A. Unoszenie hantli na boki - 3 ¾ minuty

Mięśnie: barki, ramiona

(a) Złap 2 5-kilogramowe hantle i stań prosto, stopy razem. Hantle trzymaj po bokach. (b) Obszernym ruchem unieś hantle na boki, aż Twoje ramiona będą równoległe do podłoża. Wróć do startu.

1B. Pompki przy ścianie - 3 ¾ minuty

Mięśnie: tricepsy, klatka, barki

(a) Stań przy ścianie (palce stóp pół metra od ściany), a na niej oprzyj dłonie, formując z palców wskazujących i kciuków kształt diamentu. (b) Zginając łokcie, pochyl się do przodu, aby oprzeć przedramiona na ścianie. Dynamicznym ruchem odepchnij się, aby wrócić do startu.

2A. Pompka supermenki - 3 ¾ minuty

Mięśnie: klatka, ramiona, brzuch, barki

(a) Przyjmij pozycję do pompki, ręce rozstawiając na szerokość barków. (b) Zginając łokcie, obniż klatkę do podłoża. Wyprostuj ręce i uderz cios prosty przed siebie lewą ręką. Połóż dłoń. Po kolejnej pompce uderz prawą ręką. To jedno powtórzenie.

2B. Brzuch bokserki - 3 ¾ minuty

Mięśnie: ramiona, brzuch

(a) Usiądź na macie z hantlą (1 kg) za plecami. Nogi ugnij w kolanach i biodrach, odchyl się lekko do tyłu. (b) Zrotuj tułów w prawo, złap hantlę lewą ręką, wróć i uderz. Odłóż hantlę. Sięgnij po nią znowu, tym razem z drugiej strony.

Jeśli czujesz, że trening inspirowany pięściarstwem to zdecydowanie Twoje klimaty, na następnej sesji na siłowni wypróbuj jego rozszerzoną wersję. Zajdziesz ją tutaj. Możesz wybrać się także na zajęcia z piloxingu, czyli połączenia pilatesu i boksu. Nasza fotoedytorka sprawdziła z czym to się je i zdała nam relację.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij