[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

15-minutowe ćwiczenia na ramiona

Czy to latem, czy zimą, każda z nas ma mnóstwo okazji do eksponowania ramion. Bądź na to gotowa. Dzięki temu ekspresowemu treningowi  Twoje ramiona będą szczupłe, zgrabne i seksownie wyrzeźbione.

@erics 2014/shutterstock.com @erics 2014/shutterstock.com

Wykonuj ten zestaw ćwiczeń 3 razy w tygodniu. Ćwiczenia ramion (15-20 powtórzeń) połącz w obwód i rób je jedno po drugim bez przerwy. Po pełnym obwodzie odpocznij minutę i powtórz całość jeszcze 2 razy.

Możesz ćwiczyć z ciężkimi hantlami bez strachu, że rozrośniesz się do rozmiarów Twojego faceta. Genetyka i gospodarka hormonalna kobiecego ciała nigdy na to nie pozwolą. Przejdź na kolejną stronę i rozpocznij trening na zgrabne ramiona z WH.

rys. McKibillo

1. Unoszenie ramion na boki

Złap parę hantli i stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, by pochylić się mocno do przodu. Hantle trzymaj w prostych rękach chwytem neutralnym (a). Unieś ramiona na boki, aż znajdą się w pozycji równoległej do podłoża (b). Zatrzymaj ruch, po czym powoli, kontrolując ciężar, wróć do startu.

rys. McKibillo

2. Zginanie przedramion

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Hantle trzymaj podchwytem w wyprostowanych wzdłuż tułowia rękach. Łokcie dociśnij do korpusu (a). Zginając ręce w łokciach, unieś hantle do momentu maksymalnego napięcia bicepsów (b). Powoli wróć do pozycji początkowej.

rys. McKibillo

3. Ciosy hantlami

Stań prosto, stopy rozstawiając szerzej niż na szerokość barków. Hantle trzymaj bezpośrednio przed barkami w ugiętych w łokciach rękach. Wyprowadź uderzenie do przodu i w bok, rotując odrobinę biodra – najpierw lewą (a), a następnie prawą (b) ręką. To jedno powtórzenie.

rys. McKibillo

4. Wyciskanie francuskie

Połóż się tyłem na ławce płaskiej, hantle trzymając nad głową w wyprostowanych rękach (a). Zginając ręce w łokciach, przenieś ciężar za głowę, jak na rysunku (b). Dynamicznym ruchem wróć do startu. Poproś koleżankę o asekurację, jeśli robisz to ćwiczenie pierwszy raz.

Spodobały Ci się ćwiczenia z hantlami? To może wypróbuj nasz trening body pump – śmiało, do odważnych świat należy!

WH 01/2014 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij