Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ

1


OCEŃ
3.4

Co jeść, by mieć większą ochotę na seks?

Brak ochoty na seks nie musi oznaczać, że coś złego dzieje się w Twoim związku. Winna może być zła dieta. Spróbuj zacząć jeść produkty, które specjaliści uznali za podnoszące libido. Oto najbardziej przez nich polecane.

WH 2013-12-17
jedzenie, dieta, owoce, brzoskwinia, odżywianie fot. shutterstock.com

Jeśli zauważyłaś, że Twoje libido ostatnio nieco spadło, zajrzyj do lodówki i przypomnij sobie, co w ostatnich dniach jadłaś - być może na liście są produkty, które można nazwać antyafrodyzjakami: dużo cukru, smażone potrawy,  fasfoodowe jedzenie, nadmiar alkoholu... Oczywiste jest, że uczucie przepełnienia i ciężkości jest ostatnią rzeczą, która sprawia, ze czujesz się sexy. Niezupełnie o to nam jednak chodzi.

Oprócz przerzucenia się na zdrowsze jedzenie, warto przyjrzeć się kilku konkretnym produktom: podkręcą Twoje libido i sprawią, że poczujesz się bardziej seksowna niż kiedykolwiek wcześniej. Wypróbuje je, a zdecydowanie zechcesz wpisać je na stałe na swoją listę zakupów. Przejdź na kolejną stronę, poznaj produkty i zobacz, jak rośnie Twój apetyt na seks.

gotowanie, facet, mężczyzna,w  kuchni, mięso fot. shutterstock.com

1. Stek

„Śmiało, kupuj mięso” – mówi Esther Blum, autorka „Eat, Drink, and Be Gorgeous”. Czerwone mięso (zwłaszcza krów wypasanych na trawie) jest znakomitym źródłem cynku – tego samego składniku, który sprawia, że ostrygi tak bardzo podkręcają libido. Cynk zwiększa produkcję testosteronu i tłumi wydzielanie prolaktyny – hormonu mogącego negatywnie wpływać na sprawność seksualną.

ryba, łosoś, dieta fot. shutterstock.com

2. Łosoś

„Kwasy omega-3, w które bogate jest mięso tłustych ryb, znakomicie wpływają na poprawę krążenia krwi – przekonuje Blum. – To zaś jest niezbędne dla odpowiedniego ukrwienia narządów płciowych”. Omega-3 mogą też podnieść poziom dopaminy (dobre samopoczucie!) w mózgu – głównego sprawcę Twojego świetnego nastroju. Możesz wypróbować nasz przepis na łososia z grilla.

hotel, para w łóżku, seks fot. shutterstock.com

3. Jajka

Śniadanie do łóżka, a później poranny numerek? Jasne, ale niech na tacy znajdzie się omlet albo jajko w dziurce. Zawarte w jajkach białko dodaje energii i zwiększa koncentrację – dwie wartości, które dodają masę przyjemności w łóżku. „Ponadto jajka są świetnym źródłem witaminy B6, która pomaga regulować  poziom hormonów oraz libido” – mówi Blum.

sok, picie, alkohol, drink, sok żurawinowy fot. shutterstock.com

4. Niesłodzony sok żurawinowy

„Nie tylko zapobiega infekcjom układu moczowego, ale jest też naturalnym diuretykiem (środkiem moczopędnym), który pomaga pozbyć się uczucia opuchnięcia” – mówi Blum. A która z nas nie chce pochwalić się w łóżku płaskim brzuchem? Blum proponuje dodać 2 łyżki niesłodzonego soku z żurawiny do szklanki wody zawsze, kiedy chcesz pozbyć się wzdęcia.

jedzenie, dieta, słodycze, czekolada, kobieta fot. shutterstock.com

5. Czekolada

Czy jest coś, czego ona nie może naprawić? Czekolada to mieszanka substancji, które wspólnie znakomicie stymulują nasze zmysły. Urolog ze szpitala San Rafaele w Mediolanie mówi, że kobiety, które co dzień jedzą czekoladę, mają większą ochotę na seks aniżeli te, które jej nie jedzą. „Czekolada jest znakomitym afrodyzjakiem, zawiera ponadto magnez, który pomaga Ci się zrelaksować i odprężyć” – mówi Blum. A wiesz przecież, że odstresowanie się jest kluczem do wejścia w odpowiedni nastrój.

Bonus: Ciemna czekolada zawiera związek o nazwie fenyloetyloamina – uznany przez „Journal of the American Diabetic Association” za substancję, która uwalnia w organizmie takie same endorfiny, jak seks.

Dodaj jeszcze trochę pikanterii i wypróbuj nasze przepisy na czekoladę (nie tylko na słodko!).

owsianka, śniadanie fot. shutterstock.com

6. Owsianka

O ile napakowane cukrem kukurydziane płatki śniadaniowe śmiało można nazwać zabójcą libido, o tyle Twój poranny posiłek w postaci płatków owsianych może znacznie zwiększyć poziom testosteronu, wpływającego silnie na popęd seksualny.

Plus owsianka zawiera L-argininę – związek, który stosuje się w leczeniu zaburzeń erekcji; naukowo dowiedziono też, że poprawia on przepływ krwi do łechtaczki. To chyba wystarczający powód, żeby jutro rano zamiast kanapki zjeść miseczkę owsianki.

brzoskwinia, owoce fot. shutterstock.com

7. Brzoskwinie

Te zmysłowo pachnące owoce zawierają mnóstwo witaminy C, która, według najnowszych badań, może podnosić libido u kobiet. Wspomaga też pracę układu krążenia, co w łóżkowej kwestii znaczy jedno – podniecisz się jeszcze szybciej.

WH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    U mojego męża niestety dieta nie przyniosła jakichś oszałamiających efektów, dlatego wybrał się do lekarza jak miał problemy z erekcją i dostał receptę na maxigrę go. Lek jest naprawdę świetny, bo zaczyna działać już po kilkunastu minutach, erekcja jest długotrwała i stuprocentowa. Więc nadal możemy się spontanicznie bawić w sypialni
    ~mariola, 2016-09-19 10:53:06
  • avatar
    zgłoś
    Spróbujcie tradycyjnych, ziołowych sposobów. Działały dawniej, działają i teraz http://zielarka.info.pl/zwiekszanie-libido-czyli-ziolowe-afrodyzjaki/
    ~Anka, 2016-08-02 21:24:05
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij