Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Stylizacja włosów [10 trików dla aktywnych dziewczyn]

Aktywne dziewczyny muszą częściej myć i suszyć włosy. Wszystkie te zabiegi sprawiają, że włosy mogą być przesuszone i zniszczone. Przed Tobą 10 patentów, które pomogą Ci cieszyć się piękną fryzurą. Niezależnie od liczby treningów.

stylizacja włosów dla aktywnych

1. Błyskawicznie zdrowe włosy

Chcesz, żeby włosy wyglądały zdrowiej i to już? Spryskaj je lekką mgiełką nabłyszczającą i przeczesz szczotką z naturalnym włosiem, aby dodać blasku całości.

2. Jak suszyć

Skróć czas stylizacji włosów, susząc je w 80% przed czesaniem. Tak będzie szybciej i ręce nie zdrętwieją Ci od trzymania ich długo nad głową. Zwłaszcza gdy już wystarczająco się nadźwigały, walcząc ze sztangą. Wybierz suszarkę z pielęgnacją jonową, bo suche powietrze fitness klubów już dostatecznie je elektryzuje. Wypróbuj suszarkę Philips MoistureProtect (368 zł).

3. Ile kosmetyków nakładać

Zbierz włosy w kucyk. Jego średnica to mniej więcej ilość kosmetyków, które powinnaś na nie aplikować. Taka fryzjerska miarka.

4. Coś na elektryzowanie

W sezonie grzewczym (i czapek) nie zapominaj o odżywce po każdym myciu. Jeżeli mimo wszystko włosy będą się elektryzowały, ujarzmij je serum lub lotionem przeciw puszeniu się włosów.

5. Minimalizm kosmetyczny

Nie przesadzaj z liczbą stosowanych produktów, bo tylko przeciążysz włosy, a efekt może być odwrotny od zamierzonego. Dwa kluczowe kosmetyki powinny Ci wystarczyć. Oszczędzi Ci to czasu, pieniędzy i nerwów, jeśli fryzura i tak wyjdzie płaska.

6. Sposób na odrosty

Im bardziej tłuste włosy, tym bardziej widoczne odrosty. Zatuszuj je pomiędzy wizytami w salonie fryzjerskim suchym szamponem matującym i maskującym odrosty. Np. Bumble and bumble Blondish Gel Powder, 189 zł.

7. Niewidoczny suchy szampon

Jeżeli suchy szampon pozostawia na Twoich włosach ślady jak kreda na tablicy, spryskaj nim płaską szczotkę, pokryj ją dopiero przeczesz włosy.

A jak z kondycją twoich włosów? Wykonaj ten prosty test na zdrowe włosy i przekonaj się sama.

8. Nie przesuszaj

Po wizycie na basenie, siłowni, klubie fitness i parkiecie ciągle musisz myć włosy, a każde suszenie to dla nich tortura. Wypróbuj spray przyspieszający suszenie włosów i chroniący je przed wysoką temperaturą, np. Matrix Style Turbo Dryer, 30 zł.

włosy fot. shutterstock.com

9. Zachowaj kolor

Farbujesz włosy i często je myjesz, bo wylewasz siódme poty na treningach? Na wilgotne włosy nałóż odżywkę, chroniącą je przed blaknięciem. Co jakiś czas stosuj maskę utrwalającą kolor. Nie unikniesz fryzjera, ale przed kolejnym farbowaniem zdążysz za nim zatęsknić. Przy okazji poznaj najnowsze trendy w koloryzacji włosów.

10. Nocna kuracja na włosy

Jeżeli nie masz czasu, żeby zadbać o siebie za dnia, wykorzystaj do tego noc (ale nie tę nieprzespaną). W czasie snu komórki w całym ciele najlepiej się regenerują, więc to najlepszy moment na dostarczenie im odżywczych składników. Odżywczy zabieg na włosy stosowany na noc powinien nawet na tydzień przywrócić im blask. Wypróbuj Living Proof Night Cap, 120 zł (hair2go.pl).

WH 12/2016 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij