Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu

Reebok w ramach nowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, która wielokrotnie opuszczała swoją strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki oraz stała się źródłem inspiracji dla innych.

reebok

Inauguracją nowej odsłony kampanii Be More Human był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach sportowych, który odbył się 17 stycznia w Warszawie, w kultowym miejscu PIN UP Studio, pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki - CrossFit, Andrzeja Bogdała - Running, Karoliny Erdmann - Jogi oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk - Dance i przy gorącym dopingu ambasadorki marki - Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu.

„Be More Human” to wezwanie do działania. Wezwanie do życia, ale życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze - ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie. Odciski, otarcia, blizny i pościerane podeszwy to jedynie powód do dumy. I o tym właśnie opowiada nowy spot Be More Human „Hands”. O zwykłych ludziach, którzy na swoich dłoniach mają wypisane historie życia.

źródło: materiały prasowe nadesłane przez producenta

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij