Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ

1


OCEŃ
3.3

Skuteczne odchudzanie: jak uniknąć efektu jojo? Poznaj sposoby!

W skutecznej diecie nie chodzi o to, by głodować, ale by wyrobić w sobie właściwe nawyki. Z tymi pożegnasz nadwagę raz na zawsze. Pamiętaj: zdrowe odżywianie to nie liść sałaty na obiad. Zobacz, jak jeść, by nadprogramowe kilogramy zniknęły i nie wróciły.

Marek Alchimowicz 2015-04-13
jabłko fot. Claire Benoist

1. Schrup jedno jabłuszko

Szczęśliwi anglosasi, którym jedno jabłko pozwala uniknąć kontaktu z NFZ. Ale nie o tym będzie. Renomowany magazyn „Appetite” opublikował wyniki badań, z których wynika, że jedzący jabłko 15-20 minut przed głównym posiłkiem zjadają podczas tego drugiego 15% mniej kalorii niż jabłkowi abstynenci.

Szklanka soku też nie załatwia sprawy. Średniej wielkości jabłko zawiera od 4 do 5 g błonnika – a więc 1/5 dziennego zapotrzebowania – i w tym, według specjalistów, tkwi tajemnica. Błonnik uwalnia się podczas żucia, daje poczucie sytości i wypełnienia żołądka oraz wydłuża czas trawienia. Efekt? Dłużej nie czujesz głodu i jesz mniej.

1 2 3 ... 10
STRONA 1 z 10

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij