Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Tuńczyk: wartości odżywcze

Tuńczyk to częsty gość na naszych stołach: robimy z niego sałatki, pasty i kanapki. Nie mamy nic przeciwko, bo ta ryba morska to jedno z najlepszych źródeł chudego białka. Ważne tylko, by jeść go w rozsądnych ilościach i nie dodawać sobie niepotrzebnie kalorii.

WH 2015-08-10
ryba, tuńczyk fot. shutterstock.com

Dlaczego warto jeść tuńczyka

Jest jednym z najlepszych źródeł chudego białka, ale zamiast mieszać go z dużą ilością majonezu i zmieniać go w tłustą katastrofę, dodaj pieprz, ostry sos (typu chili, tabasco itp.) i trochę świeżego soku z cytryny. Lub dorzuć kawałki tuńczyka z puszki (odsączonego) do swojej sałaty.

25% o tyle przyspieszysz metabolizm i przemodelowanie sylwetki, jeżeli rekomendowaną, dzienną dawkę białka rozłożysz w miarę równo na wszystkie pięć posiłków.

Szukaj w sklepach puszek tuńczyka z naturalną zalewą, nie olejową – szkoda smaku, o kaloriach nie wspominając. Porcja 85 g zawiera 11 mg zdrowej dla serca niacyny, a badacze z Uniwersytetu Rochester w USA ustalili, że ta podnosi cholesterol HDL (ten dobry) i obniża trójglicerydy w większym stopniu niż robi to większość obniżających cholesterol leków przepisywanych przez lekarzy.

Powyższy fragment artykułu artykuł pochodzi z wydania specjalnego WH "Bądź piękna nago". Przejdź na kolejna stronę, by dowiedzieć się więcej!

 

Aplikacja - „Bądź piękna nago” Aplikacja - „Bądź piękna nago”

Dla tradycjonalistki – książka "Bądź piękna nago"

Wyniki ankiety przeprowadzonej na naszej stronie internetowej pokazały, że aż 79% kobiet ma jakieś zastrzeżenia co do swojego wyglądu. Chcemy zmienić takie nastawienie. Uwierz – żeby być piękną, musisz przede wszystkim polubić swoje ciało!

Stąd pomysł na pierwszą książkę WH – „Bądź piękna nago”. To aż 256 stron i pięć rozdziałów, które zawierają szczegółowo rozpisany, 6-tygodniowy plan obejmujący dietę (pięć smacznych posiłków dziennie) i kompletny trening. A oprócz tego porady naszych specjalistów, którzy podpowiadają, jak wyglądać i myśleć o sobie lepiej.

Już teraz zamów książkę "Bądź piękna nago" z darmową przesyłką!

Dla gadżeciary – apka "Bądź piękna nago"

Jeśli wolisz mieć jadłospis i opis ćwiczeń zawsze pod ręką, nasza aplikacja to coś dla Ciebie! Ściągnij apkę "Bądź piękna nago" na swojego smartfona lub tablet i nie zastanawiaj się dłużej, jaki trening dziś wybrać, ile zrobić powtórzeń, co zjeść na śniadanie, a co na kolację. Poprowadzimy Cię za rękę i wyręczymy w podejmowaniu decyzji. Ty musisz podjąć tylko jedną: zabieram się za siebie!

Jak to działa?

Po zainstalowaniu musisz tylko wybrać pierwszy dzień i godzinę treningu. Od tej pory apka będzie Ci przypominać godzinę wcześniej o każdym zaplanowanym treningu. Oczywiście funkcję przypominania możesz w każdej chwili wyłączyć.

Jeśli przegapisz któryś z treningów, możesz zacząć plan od nowa albo ustawić datę początku o jeden dzień później niż pierwotnie. Plan treningowy możesz wyeksportować do kalendarza, żeby uniknąć przegapienia.

Po sześciu tygodniach takiego reżimu treningowego (nie martw się, są też dni wolne!) i starannie zaplanowanej diety poczujesz się we własnej skórze jak w najseksowniejszej kreacji.

Aplikacja "Bądź piękna nag"o działa na telefonach i tabletach z systemem iOS oraz Android.

Pobierz już teraz naszą aplikację:

WH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij