Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Pełne ziarna: błonnik i spółka

Kasza gryczana, brązowy ryż, płatki owsiane… – jeśli chcesz zadbać o zdrową dietę, zawsze sięgaj po produkty pełnoziarniste. Ich pozbawionym łupinek odpowiednikom brakuje przede wszystkim błonnika, który sprawia, że dłużej jesteśmy najedzone. Zobacz, dlaczego wybierać pełne ziarna.

pełne ziarna fot. shutterstock.com

Dlaczego warto jeść pełne ziarna

Płatki owsiane, mąka pszenna, jęczmień, brązowy ryż, kasza jęczmienna i gryczana, pełnoziarnisty chleb na zakwasie – co je łączy? Wszystkie mają wysoki poziom błonnika, który, długo trawiony, tak samo długo daje Ci poczucie sytości. Nie wszystkie jednak chleby i krakersy reklamowane hasłem „Z pełnego ziarna” są dobrym zakupem, więc i tu, i w każdym numerze Women’s Health namawiamy: czytaj etykiety.

40% o tyle wzrasta ryzyko nadwagi, jeżeli jadasz wyłącznie białe pieczywo. Ogranicz je do 4 kromek na tydzień.

Rozpoczęcie Twojego dnia od płatków owsianych ochroni Cię przed cukrzycą i otyłością, a badacze odkryli, że chleb na zakwasie powoduje mniej skoków cukru we krwi niż inne rodzaje chleba. Nasze babcie wiedziały to od zawsze i ich babcie też.

Powyższy fragment artykułu artykuł pochodzi z wydania specjalnego WH "Bądź piękna nago". Przejdź na kolejna stronę, by dowiedzieć się więcej!

Aplikacja - „Bądź piękna nago” Aplikacja - „Bądź piękna nago”

Dla tradycjonalistki – książka "Bądź piękna nago"

Wyniki ankiety przeprowadzonej na naszej stronie internetowej pokazały, że aż 79% kobiet ma jakieś zastrzeżenia co do swojego wyglądu. Chcemy zmienić takie nastawienie. Uwierz – żeby być piękną, musisz przede wszystkim polubić swoje ciało!

Stąd pomysł na pierwszą książkę WH – „Bądź piękna nago”. To aż 256 stron i pięć rozdziałów, które zawierają szczegółowo rozpisany, 6-tygodniowy plan obejmujący dietę (pięć smacznych posiłków dziennie) i kompletny trening. A oprócz tego porady naszych specjalistów, którzy podpowiadają, jak wyglądać i myśleć o sobie lepiej.

Już teraz zamów książkę "Bądź piękna nago" z darmową przesyłką!

Dla gadżeciary – apka "Bądź piękna nago"

Jeśli wolisz mieć jadłospis i opis ćwiczeń zawsze pod ręką, nasza aplikacja to coś dla Ciebie! Ściągnij apkę "Bądź piękna nago" na swojego smartfona lub tablet i nie zastanawiaj się dłużej, jaki trening dziś wybrać, ile zrobić powtórzeń, co zjeść na śniadanie, a co na kolację. Poprowadzimy Cię za rękę i wyręczymy w podejmowaniu decyzji. Ty musisz podjąć tylko jedną: zabieram się za siebie!

Jak to działa?

Po zainstalowaniu musisz tylko wybrać pierwszy dzień i godzinę treningu. Od tej pory apka będzie Ci przypominać godzinę wcześniej o każdym zaplanowanym treningu. Oczywiście funkcję przypominania możesz w każdej chwili wyłączyć.

Jeśli przegapisz któryś z treningów, możesz zacząć plan od nowa albo ustawić datę początku o jeden dzień później niż pierwotnie. Plan treningowy możesz wyeksportować do kalendarza, żeby uniknąć przegapienia.

Po sześciu tygodniach takiego reżimu treningowego (nie martw się, są też dni wolne!) i starannie zaplanowanej diety poczujesz się we własnej skórze jak w najseksowniejszej kreacji.

Aplikacja "Bądź piękna nag"o działa na telefonach i tabletach z systemem iOS oraz Android.

Pobierz już teraz naszą aplikację:

WH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij