Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Pełne ziarna: błonnik i spółka

Kasza gryczana, brązowy ryż, płatki owsiane… – jeśli chcesz zadbać o zdrową dietę, zawsze sięgaj po produkty pełnoziarniste. Ich pozbawionym łupinek odpowiednikom brakuje przede wszystkim błonnika, który sprawia, że dłużej jesteśmy najedzone. Zobacz, dlaczego wybierać pełne ziarna.

WH 2015-08-04
pełne ziarna fot. shutterstock.com

Dlaczego warto jeść pełne ziarna

Płatki owsiane, mąka pszenna, jęczmień, brązowy ryż, kasza jęczmienna i gryczana, pełnoziarnisty chleb na zakwasie – co je łączy? Wszystkie mają wysoki poziom błonnika, który, długo trawiony, tak samo długo daje Ci poczucie sytości. Nie wszystkie jednak chleby i krakersy reklamowane hasłem „Z pełnego ziarna” są dobrym zakupem, więc i tu, i w każdym numerze Women’s Health namawiamy: czytaj etykiety.

40% o tyle wzrasta ryzyko nadwagi, jeżeli jadasz wyłącznie białe pieczywo. Ogranicz je do 4 kromek na tydzień.

Rozpoczęcie Twojego dnia od płatków owsianych ochroni Cię przed cukrzycą i otyłością, a badacze odkryli, że chleb na zakwasie powoduje mniej skoków cukru we krwi niż inne rodzaje chleba. Nasze babcie wiedziały to od zawsze i ich babcie też.

Powyższy fragment artykułu artykuł pochodzi z wydania specjalnego WH "Bądź piękna nago". Przejdź na kolejna stronę, by dowiedzieć się więcej!

Aplikacja - „Bądź piękna nago” Aplikacja - „Bądź piękna nago”

Dla tradycjonalistki – książka "Bądź piękna nago"

Wyniki ankiety przeprowadzonej na naszej stronie internetowej pokazały, że aż 79% kobiet ma jakieś zastrzeżenia co do swojego wyglądu. Chcemy zmienić takie nastawienie. Uwierz – żeby być piękną, musisz przede wszystkim polubić swoje ciało!

Stąd pomysł na pierwszą książkę WH – „Bądź piękna nago”. To aż 256 stron i pięć rozdziałów, które zawierają szczegółowo rozpisany, 6-tygodniowy plan obejmujący dietę (pięć smacznych posiłków dziennie) i kompletny trening. A oprócz tego porady naszych specjalistów, którzy podpowiadają, jak wyglądać i myśleć o sobie lepiej.

Już teraz zamów książkę "Bądź piękna nago" z darmową przesyłką!

Dla gadżeciary – apka "Bądź piękna nago"

Jeśli wolisz mieć jadłospis i opis ćwiczeń zawsze pod ręką, nasza aplikacja to coś dla Ciebie! Ściągnij apkę "Bądź piękna nago" na swojego smartfona lub tablet i nie zastanawiaj się dłużej, jaki trening dziś wybrać, ile zrobić powtórzeń, co zjeść na śniadanie, a co na kolację. Poprowadzimy Cię za rękę i wyręczymy w podejmowaniu decyzji. Ty musisz podjąć tylko jedną: zabieram się za siebie!

Jak to działa?

Po zainstalowaniu musisz tylko wybrać pierwszy dzień i godzinę treningu. Od tej pory apka będzie Ci przypominać godzinę wcześniej o każdym zaplanowanym treningu. Oczywiście funkcję przypominania możesz w każdej chwili wyłączyć.

Jeśli przegapisz któryś z treningów, możesz zacząć plan od nowa albo ustawić datę początku o jeden dzień później niż pierwotnie. Plan treningowy możesz wyeksportować do kalendarza, żeby uniknąć przegapienia.

Po sześciu tygodniach takiego reżimu treningowego (nie martw się, są też dni wolne!) i starannie zaplanowanej diety poczujesz się we własnej skórze jak w najseksowniejszej kreacji.

Aplikacja "Bądź piękna nag"o działa na telefonach i tabletach z systemem iOS oraz Android.

Pobierz już teraz naszą aplikację:

WH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij