Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Jak jeść mniej w pracy [6 patentów od naukowców]

Jak skutecznie schudnąć? Przestać podjadać zbędne kalorie w pracy. Łatwo powiedzieć? Z naszymi naukowo udowodnionymi patentami będzie również łatwo wprowadzić tę zasadę w życie. Poznaj sposoby na zgrabną sylwetkę w biurze.

lunch w pracy fot. shutterstock.com

1. Ukryte słodycze

Specjaliści oszacowali, że przeciętny pracownik biurowy ma w zasięgu ręki średnio 476 kcal w postaci różnych przysmaków leżących na biurku. Czarów nie ma: ci ze słodyczami w szufladzie ważą średnio o 12,5 kg więcej niż ci bez zapasów.

2. Dieta pudełkowa

Lunch przygotuj dzień wcześniej w domu, po kolacji. Z pełnym brzuchem i głową pełną pomysłów dokonasz rozsądniejszych wyborów żywieniowych. Warto, bo „na głodniaka” w pracy najprawdopodobniej upolujesz drożdżówkę albo pączka.

3. W kantynie

Gdy zawitasz do firmowej stołówki – weź tackę. Powód jest prosty: ludzie bez tacki wybierają to, co najbardziej poręczne. Czyli najczęściej pełne sera i sosów sandwicze.

4. W sklepiku

Jeśli zły los sprawi, że będziesz zmuszona zajrzeć do sklepu, zapłać gotówką. Badania wykazały, że ludzie płacący kartą pozwalają sobie na więcej łakoci i słodkich napojów.

5. Przerwa obiadowa

W przerwie na lunch skocz na spacer - wybierz knajpę oddaloną nieco dalej od biura. Po takim relaksującym tripie poczujesz się lepiej i zjesz o 24% mniej słodkiego.

6. Szuflady pełne skarbów

Gdy badanym pracownikom przełożono słodycze z blatu biurka do jego dolnej szuflady, zjadali dziennie o 74 kcal mniej (co się równa nawet 3 kg rocznie).

Poznaj też 12 trików, dzięki którym zjesz mniej. Razem będziesz znała już aż 18 sposobów na utrzymanie wagi w ryzach. Uda się!

WH 11/2016

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Jem mniej i zdrowiej w pracy od kiedy korzystam z cateringu dietetycznego lightdiet. Aktualnie jestem na menu antycellulitowym, przywożą mi 5 zdrowych posiłków w pudełkach, więc nie kusi mnie, żeby podjadać słodycze, czy zamawiać śmieciowe jedzenie.
    ~olciak, 2017-05-19 10:47:18
  • avatar
    zgłoś
    Jem mniej i zdrowiej w pracy od kiedy korzystam z cateringu dietetycznego lightdiet. Aktualnie jestem na menu antycellulitowym, przywożą mi 5 zdrowych posiłków w pudełkach, więc nie kusi mnie, żeby podjadać słodycze, czy zamawiać śmieciowe jedzenie.
    ~olciak, 2017-05-19 10:42:17
  • avatar
    zgłoś
    Jem mniej i zdrowiej w pracy od kiedy korzystam z cateringu dietetycznego lightdiet. Aktualnie jestem na menu antycellulitowym, przywożą mi 5 zdrowych posiłków w pudełkach, więc nie kusi mnie, żeby podjadać słodycze, czy zamawiać śmieciowe jedzenie.
    ~olciak, 2017-05-19 10:37:16
  • avatar
    zgłoś
    Jem mniej i zdrowiej w pracy od kiedy korzystam z cateringu dietetycznego lightdiet. Aktualnie jestem na menu antycellulitowym, przywożą mi 5 zdrowych posiłków w pudełkach, więc nie kusi mnie, żeby podjadać słodycze, czy zamawiać śmieciowe jedzenie.
    ~olciak, 2017-05-19 10:32:15
  • avatar
    zgłoś
    Ja znalazłam swój sposób na podjadanie. Biorę suplement diety humavit z wyciągiem z garcinii kambodżańskiej, która ogranicza łaknienie. Dzięki temu po posiłku czuję się pojedzona, nie jem dużych porcji, bo szybciej zaspokajam głód. Oczywiście trzeba też mieć dobrą dietę, zbilansowaną tak, żeby nie odczuwać głodu, do tego częste posiłki, ale mniejsze porcje. Słodyczy staram się nie jeść i nie mieć w pracy, jeżeli najdzie mnie ochota na coś słodkiego (a jestem w domu) to staram się sama robić jakieś batoniki z bakaliami i orzechami. Albo po prostu sięgam po owoce - świeże lub suszone.
    agnieszka_no, 2017-05-17 10:40:05
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij