Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Zachwyć się Berlinem w Warszawie

W dniach 17-29 października Warszawa będzie gościć wyjątkową inicjatywę, „Pop into Berlin”, czyli najnowsze berlińskie trendy w kulturze, sztuce, kulinariach, modzie, urodzie i lifestylu. Wszystko to pod hasłem „BERLIN 365/24”

materiały prasowe nadesłane przez organizatora 2016-10-14
Berli

Tym razem gospodarzem tej inicjatywy, odbywającej się w całej Europie, będzie Warszawa, w której, przy placu Dąbrowskiego 8, przez dwa tygodnie zagości „Pop into Berlin”.

„Pop into Berlin” to dwa wyjątkowe wydarzenia: „Pop-up-Store” i „Pop-up-Club” odbywające się tydzień po tygodniu, które będą prezentować przeróżne atrakcje niemieckiej stolicy. Najnowsze trendy w rozrywce, kulturze, zdrowym jedzeniu i wegańskiej modzie inspirowanej recyklingiem oraz mnóstwo innych atrakcji będzie tworzyć niepowtarzalną atmosferę rodem z Berlina.

Podczas „Pop into Berlin” warszawiacy i odwiedzający goście będą mieli możliwość:

  • zajrzenia do „teledisko” - najmniejszego klubu nocnego na świecie
  • podziwiania, po raz pierwszy w Polsce, TRISTANA - jedynej repliki słynnej czaszki Tyranozaura ze zbiorów berlińskiego Muzeum Historii Naturalnej
  • przyjrzenia się z bliska słynnej berlińskiej maskotce - Ampelmannowi, który oznajmiał mieszkańcom Berlina Wschodniego, kiedy bezpiecznie przejść przez ulicę, a także zachwycenia się oryginalną sztuką użytkową, np. kubkami zrobionymi z fusów po kawie
  • uczestniczenia w specjalnie przygotowanym programie Pop-up-Club, odzwierciedlającym kulturalną scenę berlińską: upcyklingową architekturę (przetworzone odpady wtórne, z których powstają designerskie, wartościowe produkty) reprezentowaną przez kolektyw „raumlaborberlin”, prefrormance artystyczny stworzony specjalnie na tą okazję, czy występy DJów

Pop-up-Store od 17 do 23 października

W tym czasie zarówno warszawiacy, jak i turyści odwiedzający „Pop-up-Store”, będą mieli okazję do zapoznania się z niemiecką stolicą i zakosztowania jej przedsiębiorczej i innowacyjnej atmosfery, właśnie poprzez kreatywność, która cechuje najlepsze produkty berlińczyków. „Pop-up-Store” to również możliwość obejrzenia, dotknięcia i kupienia wielu awangardowych przedmiotów przywiezionych z niemieckiej stolicy. To właśnie tutaj ponad 20. berlińskich producentów zaprezentuje swoje najbardziej ekskluzywne produkty – od akcesoriów modowych w przystępnych cenach, po unikatowe dodatki z najwyższej półki.

Pop-up-Club od 25 do 29 października

Z kolei „Pop-up-Club” otworzy swoje podwoje i pokaże najnowsze artystyczne i kulturalne trendy Berlina pod hasłem „BERLIN 365/24”. Partnerzy wydarzenia reprezentują również różne ekscytujące obszary, architekturę, sztukę i muzykę, czy koncept Creative City, które charakteryzują unikalną kulturę Berlina. Każdy dzień skupia się na jednym z tych tematów i jest moderowany przez eksperta z danej dziedziny: raumlaborberlin, Creative City Berlin i Newniq, Berlinische Galerie, Music Tech Fest i Musicboard Berlin.

W dniach 25-29 października klub zaprasza we wczesnych godzinach wieczornych i proponuje różny format rozrywki, od wystaw, poprzez koncerty czy wideo instalacje.

Odwiedzający odkryją współczesną twórczość tego miasta obcując jednocześnie z muzyką i szeroko pojętą sztuką. W tym czasie, pod koniec każdego dnia, odbywać się będzie „Berlin Club Party” - krótki „wypad” po nocnym Berlinie, a wszystko to tuż za rogiem.

Jak twierdzi Burkhard Kieker, prezes visitBerlin, „będzie nam niezwykle przyjemnie spotkać się z warszawiakami i pokazać różne oblicza i tajemnice berlińskiej kultury poprzez najnowsze produkty i wystawy.” Ma on również nadzieję, że odwiedzający "Pop into Berlin” wybiorą się w przyszłości do niemieckiej stolicy i przekonają się sami, jak świetnym miastem jest Berlin.

Berlińskie marki prezentowane w "Pop-up-Store":

  • teledisko: Czy to budka telefoniczna? Czy to automat do zdjęć? Nie, to najmniejszy klub na świecie!
  • Muzeum Historii Naturalnej w Berlinie: Jak w Parku Jurajskim, tyle że naprawdę.
  • Frau Tonis Parfum: Woń Berlina.
  • Candy Farm Berlin: Sen Jasia i Małgosi w ręcznie robionym deserze.
  • TomShot: Kreatywna i stylowa biżuteria.
  • AMPELMANN: Fantastyczny świat ludzika ze świateł na przejściu dla pieszych.
  • Kaffeeform: Sztuka picia kawy z kubka zrobionego z fusów od kawy.
  • Raki: Postmodernistyczna i chaotyczna moda kreowana przez mieszkającą w Berlinie dziewczynę z Barcelony.
  • Knalle: Wyśmienita prażona kukurydza dla wybrednych kinomanów.
  • ManuTeeFaktur: Organiczna, egzotyczna i awanturnicza herbata.
  • MINGA BERLIN: Skarpetki, które rozgrzeją Twój dzień.
  • Blank Etiquette: Gdy haute couture napotka modę uliczną.
  • Format: Otwarta, wszechstronna, minimalistyczna i wegańska moda.
  • P|AGE: Wyszukane wzornictwo i barwy Majów. Moda globalna, ale nie zglobalizowana.
  • TA-STE: Moda przyszłości w stylu klasycznym.
  • minimum: Praktyczny wystrój wnętrza, minimalistyczne dekoracje, dyskretne akcenty.
  • OAK: Pielęgnacja brody. Broda to styl życia.
  • Panono: Po prostu najlepszy panoramiczny aparat 360o na rynku.
  • Paprcuts: Fajne portfele, oryginalne wizytowniki, etui ... Wszechświat małych rzeczy i wielkich idei.
  • Papertrophy: Zwierzęta z papierową duszą. Dosłownie dzikie origami.

Artyści wspierający „Pop-up-Club”:

Architektura:

  • raumlaborberlin: To kolektyw architektów, których praca to połączenie architektury, sztuki, urbanistyki i miejskich inicjatyw urbanistycznych.

Creative City:

  • Creative City Berlin: Portal Berlina dla osób zainteresowanych kulturą i sztuką.
  • Newniq: Nowy i unikalny. Platforma dla projektantów.
  • Sourcebook: Przejrzysta moda: platforma b2b dla projektantów, agencji, brandów.
  • sygns: Fascynująca sztuka świateł w projektowaniu neonów.
  • Johannes Mundinger: Mural paint (malowidła na ścianach), często ze specyficznymi elementami miejsc, interaktywne instalacje i wystawy w galeriach i muzeach.

Sztuka:

  • Berlinische Galerie: Muzeum Sztuki Współczesnej, sztuki piękne: malarstwo, grafika, rzeźba, multimedia – fotografia, architektura, archiwa artystów.
  • Niklas Goldbach: Członek Senatu Kultury, obecnie na stałe rezyduje w Los Angeles.
  • Daniel Cremer: Performer solowy, artysta, autor asamblaży (trójwymiarowa odmiana kolażu).

Muzyka

  • Musicboard Berlin: Rządowy berliński promotor muzyków: We • Music Tech Fest: Światowy festiwal muzycznych pomysłów, wielkie, kreatywne laboratorium.
  • Nagula Dance: Nowatorski software, tłumaczący ruchy ciała na muzykę: You are the music.
  • Basslet: Przydatny subwoofer dla Twojego ciała.
  • ANA ANA: Berlińska artystka i muzyk w obszarze Elektro – Popu.
  • DJ Jemek Jemowit: Gwarancja ekscytujących nocnych imprez.
  • DJ Cambell Nomi: Pierwsza dama gatunku Afrobeats.
  • Martin Hossbach: DJ, twórca i kurator Festiwalu Berlin Pop-Kultur.

Godziny otwarcia:

Pop-up-Store
17 – 23 października
Poniedziałek 13:00 - 20:00 
Wtorek - Niedziela 11:00 - 20:00

Pop-up-Club
25 -29 października
Wtorek – Sobota 18:00 – 24:00
Środa (26 października) na zaproszenie

Więcej informacji na www.popinto.berlin

 źródło: materiały prasowe nadesłane przez organizatora

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Super klimat! Byłam wczoraj na otwarciu i można dorwać naprawdę niepowtarzalne, designerskie gadżety. Polecam zajrzeć. ;)
    ~uli, 2016-10-18 11:28:46
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij