Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Women's Health już w Polsce!

To będzie najgorętsza premiera tego sezonu! Już 26 kwietnia do kiosków trafi pierwszy numer polskiej edycji "Women’s Health" - najszybciej rozwijającego się lifestylowego magazynu dla kobiet, który ma już ponad 15 milionów Czytelniczek na całym świecie!
WH 2013-04-19

"Women's Health" to najbardziej inspirujący i motywujący lifestylowy magazyn dla nowoczesnych, aktywnych kobiet. Od stylu, urody i trendów przez zdrowe odżywianie i fitness, seks i partnerstwo po rozwój kariery zawodowej - "WH" dostarcza młodym, ambitnym kobietom komplet narzędzi, dzięki którym mogą niemal natychmiast dokonać pozytywnych zmian w swoim życiu. "Women’s Health" adresowany jest do kobiet, które nie czekają na to, co przyniesie im los, tylko chcą same decydować, jak będzie wyglądać ich życie.

Magazyn został stworzony w 2005 roku przez amerykański koncern medialny Rodale Inc. i stanowi jeden z najważniejszych tytułów w portfolio tego wydawnictwa. Spektakularny sukces na najbardziej konkurencyjnym rynku prasowym świata sprawił, że "WH" doczekał się kolejnych 17 edycji ukazujących się w 27 krajach na 5 kontynentach, co czyni go obecnie najszybciej rozwijającym się kobiecym magazynem lifestylowym. Dziś "WH" wydawany jest w łącznym nakładzie ponad 2,5 miliona egzemplarzy i ma już ponad 15 milionów Czytelniczek, którym każdego dnia pomaga wyglądać i czuć się "the best".

Ta dynamiczna ekspansja "Women’s Health" na całym świecie wiąże się z nowym, niezwykle szybko rozwijającym się trendem "well-being" , czyli życia w harmonii z własnym ciałem i umysłem. "Dzisiaj o pozycji społecznej nie świadczy już markowa sukienka czy torebka z logo znanego projektanta, ale zdrowa cera, lśniące włosy i zadbana sylwetka - mówi Aneta Martynów, redaktor naczelna "Women’s Health". - Ten magazyn będzie na polskim rynku jedynym poradnikiem dla kobiet w jakości glossy. Będzie tworzył wizerunek świata, z którym nowoczesna kobieta chce się utożsamiać".

Pierwszy, wiosenno-letni numer "Women’s Health" będzie liczył sobie 172 strony i będzie kosztował 7,99 zł. Zostanie wydany w nakładzie ponad 100 tysięcy egzemplarzy i pozostanie w sprzedaży przez trzy miesiące. Następne, jesienne wydanie ukaże się w październiku. Od końca 2013 r. "Women’s Health" będzie się ukazywał jako dwumiesięcznik. Już w tej chwili działa internetowa strona magazynu oraz facebookowy profil WH, który na tydzień przed premierą tytułu polubiło już blisko 3 tysiące użytkowników FB.

"Women's Health" to siostrzana publikacja magazynu "Men's Health", który w Polsce ukazuje się już od 9 lat i jest zdecydowanym liderem rynku w kategorii miesięczników dla mężczyzn – w całym 2012 roku był najlepiej sprzedającym się męskim pismem lifestylowym w naszym kraju, jak wynika z raportów Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

wh_collect

Obecnie "Women’s Health" ma 17 edycji, ukazujących się w 27 krajach świata. Wydawany jest w USA, Chinach, RPA, Brazylii, Australii, Turcji, Tajlandii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Wietnamie, Argentynie, Chile, Niemczech, Meksyku, Indonezji, Indiach i na Filipinach. W 2013 r., oprócz edycji polskiej, "Women’s Health" pojawi się także w Hiszpanii i Holandii.

WH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij