Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

Numer specjalny WH już w kioskach!

Ponad 250 stron wypełnionych skutecznymi patentami, sprawdzonymi rozwiązaniami i najlepszymi planami treningowymi oraz dietetycznymi – oto pierwsza książka WH „Bądź piękna nago”. Najwyższa pora, żebyś spojrzała na swoje ciało z życzliwością! Wskazówek, jak to zrobić, szukaj w kioskach!

KD 2015-05-11
okładka, numer specjalny

Jak pokazują wyniki ankiety przeprowadzonej na naszej stronie internetowej, aż 79% kobiet ma jakieś zastrzeżenia co do swojego wyglądu, do tego stopnia, że nawet nie lubimy się oglądać nago w lustrze. Chcemy zmienić takie nastawienie, bo żeby być piękną, musisz przede wszystkim polubić swoje ciało!

Stąd pomysł na pierwszą książkę WH – „Bądź piękna nago”. Oto szczegółowo rozpisany plan na następne sześć tygodni, obejmujący dietę (pięć porcji dziennie, ale naprawdę smacznych) i kompletny trening. A oprócz tego porady, jak wyglądać lepiej, a przede wszystkim, jak zacząć myśleć o sobie lepiej.

Książka będzie dostępna od 12 maja w kioskach i salonach prasowych w całej Polsce. Cena numeru specjalnego wynosi 19,90 zł.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Rozdział 1

Stań się lepszą wersją siebie: Zobacz, co zmieni się w Twoim życiu na lepsze, jeżeli zdecydujesz się podjąć nasze wyzwanie.

Tym razem się uda: Kształtowanie złych i dobrych nawyków przebiega mniej więcej w ten sam sposób. Zobacz, jak szkodliwe nawyki zastąpić dobrymi.

Czy lubisz swoje ciało? Zaczynamy od zmiany nastawienie do własnego ciała. Krótki kurs lubienia siebie.

6 sposobów, aby poczuć się bardziej sexy: Jak obudzić w sobie zmysłową radość. Kiedy ostatni raz spałaś nago?

Rozdział 2

Zmień myślenie o diecie: Nauczmy się koncentrować na tym, co możemy jeść, a nie na tym, czego nie możemy lub nie powinnyśmy. Na tym w końcu polega radość życia.

18 produktów, które dodadzą ci urody: Dobra dieta powinna być różnorodna. Zobacz, czego nie może w niej zabraknąć.

Zawsze syta: Jesteśmy przeciwne głodowaniu. Zobacz, jak wyjaśnić organizmowi, że już się najadłaś.

Smaki świata: Oto lista niskokalorycznych dodatków, przypraw i dipów, z którymi najprostsza sałata będzie smakować bosko.

2 dni oczyszczania: Zanim podejmiesz naszą 6-tygodniową dietę, przygotuj się do niej z naszym dwudniowym planem oczyszczającym.

Menu na 6 tygodni: 42 dni po 5 posiłków dziennie, z możliwością lekkich modyfikacji i eksperymentów. Staraj się jednak utrzymywać proporcje składników.

Soki życia: Oto 10 najzdrowszych soków. Pod warunkiem że zrobisz je własnoręcznie.

Rozdział 3

Zasady treningu: Zanim przejdziemy do praktyki, przyda Ci się trochę teorii. Warto wiedzieć, czemu służą poszczególne elementy treningu.

Twój plan: Tłumaczymy, jak skonstruować grafik treningu.

Trening siłowy – Faza I: Wyjaśniamy zasady i pokazujemy ćwiczenia.

Postawa: Trening siłowy ma skutki uboczne. Jednym z nich jest radykalna poprawa postawy ciała. Będziesz wyglądać na wyższą i smuklejszą.

Pilates dla odmiany: To znakomity sposób na to, co w Twoim grafi ku wpisujesz jako „trening zastępczy”.

Siła spokoju: Joga nie tylko wpływa na sylwetkę, ale wzmacnia psychikę, dzięki czemu łatwiej wytrwasz przy swoich postanowieniach.

Trening siłowy – Faza II: Witaj na drugim etapie treningów.
16 sposobów jak wzmocnić motywację do ćwiczeń: I nie odpuszczać, nawet jeśli masz słabszy dzień.

Rozdział 4

Przed lustrem: Zabiegi kosmetyczne, dzięki którym tym chętniej pokażesz swoje nowe, wyrzeźbione ciało na plaży.
Zestaw do ćwiczeń: Stroje i gadżety, dzięki którym poczujesz się świetnie w trakcie ćwiczeń.

Rozdział 5

Wskocz na wyższy poziom: Twoje mięśnie się wzmocniły i zarysowały pod skórą, wysmukliłaś sylwetkę i poprawiłaś postawę. Przez następne tygodnie będziemy pracować nad detalami.

Bye, bye, jo-jo: Tyle się napracowałaś i chcesz, żeby efekty ćwiczeń i diety się utrwaliły? Zobacz, jak sobie pomóc.

Trening siłowy – Faza III: To etap dla zaawansowanych. Ale jeżeli nie oszukiwałaś na poprzednich etapach. dasz radę.

Pamięć Twoich mięśni: To dzięki niej możesz szybko wrócić do formy nawet po dłuższej przerwie w ćwiczeniach.

Płaski brzuch, szczupła talia: To najtrudniejszy do zdyscyplinowania obszar naszego ciała. Ale istotny, bo mocne mięśnie brzucha są istotne z wielu względów.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Tylko cztery ćwiczenia, ale za to bardzo skuteczne.

Jedz i chudnij: Co jeść, żeby mieć płaski brzuch.

Piękne piersi: Co możesz dla nich zrobić za pomocą ćwiczeń.

Zgrabne nogi i pupa: Trening, dzięki któremu Twoje pośladki i uda wreszcie będą w pożądanym kształcie i rozmiarze.

Cellulit. Decydujące starcie: Wszystkie znane kosmetologii i dermatologii sposoby na naszego wroga.

Piękne ramiona: To często zaniedbywana przez kobiety część ciała. A dzięki pięknie wyrzeźbionym ramionom nasza figura może wreszcie osiągnąć wymarzony kształt klepsydry.

WH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij