Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.2

Idealne fryzury na trening: bądź modna na bieżni

Podczas treningu powinnyśmy przede wszystkim postawić na wygodę. Najlepiej całkowicie zrezygnować z makijażu, a włosy upiąć w taki sposób, aby nie opadały nam na twarz i nie przeszkadzały w trakcie ćwiczeń. To jednak wcale nie znaczy, że fryzury na trening nie mogą być modne! Zapewnij sobie swobodę ruchów, komfort i stylowy look – podpowiadamy Ci, jak to zrobić!

2015-07-28
fot. materiały producenta

1. Jakie upięcia sprawdzą się podczas treningu?

Kiedy wybieramy się na trening chcemy przede wszystkim skupić się na odpowiednim wykonywaniu poszczególnych ćwiczeń. Ciągłe poprawianie włosów i odgarnianie opadającej na oczy grzywki może być męczące. To właśnie dlatego fryzura na trening powinna zapewnić nam komfort. Warto dobrać takie upięcie, które będzie łatwe i szybkie do wykonania.

Najlepiej postawić na klasyczny kucyk, który zbierze wszystkie włosy. Jeżeli masz długą grzywkę, możesz ją zaczesać do góry z innymi włosami lub podpiąć kosmyki za pomocą spinek bądź wsuwek. Chcesz wyglądać modnie? Na włosy nałóż bawełnianą, sportową opaskę, która ujarzmi włosy podczas intensywnych ćwiczeń.

Hitem tego lata są warkocze! Jeżeli chcesz wyglądać stylowo i nienagannie, postaw właśnie na takie uczesanie. To niezwykle efektowna, a zarazem wygodna fryzura na trening. Zapleciony warkocz lub kłos może swobodnie opadać na ramiona.

Jeżeli chcesz postawić na wygodę – możesz zaplątać warkocz wokół głowy i stworzyć z niego „koronę”. Jak wykonać taką fryzurę? Wydziel kilkucentymetrowe pasmo włosów nad czołem, a z reszty kosmyków zrób koczek. Zacznij zaplatać warkocz od lewego ucha, stopniowo dobierając włosy z obu stron. Staraj się, aby Twój warkocz ściśle przylegał do głowy. Skończ zaplatanie za prawym uchem i przypnij kitkę warkocza wsuwkami lub zwiąż ją gumką.

Na bieżni lub podczas ćwiczeń fitness sprawdzi się również stylowy koczek. Lekko natapiruj końcówki włosów, a następnie upnij je na czubku głowy. Pomocne mogą okazać się specjalne wypełniacze do koków, które dodadzą objętości całej fryzurze Dzięki nim Twój kok stanie się bardziej trwały, a Ty będziesz mogła bez obawy wykonywać podskoki, przysiady i skłony.

Możesz również urozmaicić swoją fryzurę i zostawić pasmo włosów, z którego zapleciesz cienki warkoczyk. Po upięciu koka wystarczy owinąć go warkoczykiem, sprytnie zakrywając gumkę i podpiąć całość wsuwką. Dla utrzymania efektu spryskaj fryzurę lakierem do włosów.

2. Zainwestuj w modne dodatki!

Akcesoria do włosów wcale nie są domeną małych dziewczynek. Modne dodatki pomogą Ci urozmaicić każdą fryzurę, a oprócz tego sprawią, że nawet banalny kucyk będzie wyglądał stylowo. Postaw na sportowe opaski, modne w tym sezonie spinki z motywem kwiatów i kolorowe gumki do włosów. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z ich ilością. Na siłowni przede wszystkim liczy się wygoda i komfort.

Przy wyborze dodatków zwróć uwagę na rewolucyjne akcesoria, które nie zniszczą Twoich włosów. Warto zainwestować w sprężynową gumkę, która w przeciwieństwie do zwykłej frotki – nie zniszczy struktury kosmyków, przez co włosy stają się łamliwe i podatne na plątanie. Na trening polecamy także bawełniane opaski, które idealnie przytrzymują włosy. Dostępne w wielu wzorach i kolorach pomogą Ci stworzyć modny look!

3. Pielęgnacja włosów po treningu

Nie zapominaj o pielęgnacji swoich włosów po treningu. To bardzo ważne, gdy często związujesz je, a tym samym narażasz na mikrourazy, co w efekcie prowadzi do łamliwości i ich wypadania. Wybieraj takie kosmetyki, które wypielęgnują i odbudują strukturę włosów, ale nie przesadzaj z ich ilością! Większość kosmetyków zawiera olejki, które w połączeniu z potem podczas treningu mogą przyczynić się do powstawania wyprysków i alergii na skórze głowy.

Pamiętaj, aby zadbać nie tylko o ciało. Po wyjściu z siłowni nasze włosy zasługują na zabiegi regeneracyjne. Warto umyć je kosmetykami do włosów suchych i zniszczonych, raz w miesiącu wykonać odżywczą maseczkę odbudowującą strukturę kosmyków lub zrobić domową płukankę z rumianku.

4. Witaminowa kuracja

Dobrym sposobem na piękne, zdrowe i lśniące włosy, które potem będziesz mogła bez obaw związywać, jest ich odżywienie za pomocą witamin i mikroelementówSuplement diety Hairvity, dzięki swojej unikalnej formule Kolagen + Amino-Complex™ wzmacnia włosy od cebulek aż po same końce. Kolagen skutecznie nawilża włosy i walczy z ich kruchością. Zawarta w preparacie metionina dodaje kosmykom siły i uelastycznia je, a witamina B3 wnika w głąb struktury włosa i odpowiednio go pielęgnuje.

Składniki Hairvity wpłyną również na Twoją skórę – sprawiając, że stanie się bardziej rozświetlona i gładka, a Ty będziesz zachwycać na siłowni nie tylko wysportowanym ciałem, ale też bujną czupryną! Same plusy – wypróbuj sama!

źródło: materiały prasowe

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij