Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ
100



OCEŃ
3.0

Ciekawostki fitnessowe WH: 01/2014

Czy taniec to dobry sposób na trening? Jak chronić duży biust przy intensywnych ćwiczeniach? Jak dobrać trening do cyklu miesiączkowego? Przekonaj się sama: oto garść przydatnych informacji z dziedziny fitnessu.

WH 2014-01-28
zumba fot. shutterstock.com

Taniec jako trening?

Zabawa w ramach treningu? Badania wskazują, że latynoskie rytmy wprowadzają organizm na poziom tętna porównywalny z treningiem interwałowym. Nie musisz od razu jechać do Rio, żeby spalać kalorie w rytmie salsy.

1. Godzinna lekcja salsy

  • Spalone kalorie: 269
  • Średnie tętno: 152

2. 1 h salsy w klubie

  • Spalone kalorie: 249
  • Średnie tętno: 167

3. Zajęcia zumby

  • Spalone kalorie: 369
  • Średnie tętno: 154

Nie ograniczaj się – tańcz całą sobą. Porywająca muzyka sprawia, że nie odczuwasz wysiłku, a kalorii ubywa z każdym ruchem – taniec to świetny pomysł na trening poza siłownią. Sprawdź pozostałe z 8 sposobów na spalanie kalorii poza siłownią i dobrą zabawę. Weź przykład z Shakiry, która wyznaje zasadę, że trening powinien sprawiać frajdę – zainspiruj się historią tej sławnej i wysportowanej piosenkarki.

WH patent:

11,3 – o tyle godzin rośnie przewidywana długość życia kobiety po przebiegniętych żwawo 60 minutach. Rusz się, bo każda umiarkowana aktywność przekłada się na dodatkowe 5,6 godziny życia.
stanik, biust fot. shutterstock.com

Duży biust a intensywne ćwiczenia

Wyniki badań opublikowane w „Medicine & Science in Sports & Exercise” zainteresują właścicielki miseczek C i każdej kolejnej litery alfabetu. Jak zbadano, w czasie intensywnych aktywności dla większych piersi najlepsze są biustonosze sportowe z szerokimi, skrzyżowanymi na plecach ramiączkami.

Dobry stanik nie obciera, nie wrzyna się w ciało i stabilizuje nawet podczas podskoków. Dowiedz się więcej na temat staników sportowych.

joga fot. shutterstock.com

Cykl hormonalny a trening

Może czasem kobietami rządzą hormony, ale nic w tym złego. Podporządkuj się im, a z treningów wyniesiesz jeszcze więcej korzyści.

1. Męska siła

W czasie okresu poziom estrogenu i progesteronu spada, więc wbrew pozorom to dobry moment na męskie sporty. Siłownia?

2. Płyń do celu

Badania pokazują, że 20 min na basenie zmniejsza uczucie comiesięcznego puchnięcia. Styl klasyczny poprawi Twoje krążenie.

3. Joga i mantra

Odpuść nieco w środku cyklu, gdy hormony buzują. Badania pokazują, że to nie najlepszy moment na wzmacnianie bicepsów. Dowiedz się więcej na temat jogi i wypróbuj nasz zestaw ćwiczeń.

4. Turbospalanie

Dobre wieści od amerykańskich naukowców. W tygodniu przed miesiączką możesz spalić dziennie do 359 kcal więcej.

WH 01/2014

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij