Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Ciekawoski fitnessowe WH: 05/2015

Jaki trening najlepiej wyrzeźbi zgrabną pupę? Dlaczego warto zacząć uprawiać jogę? Czy brzuszki faktycznie mają wpływ na obwód naszej talii i czy mogą wymodelować piękny, płaski brzuch? Na co powinnyśmy zwrócić uwagę zanim wsiądziemy na rower? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

WH 2015-08-11
fitness fot. shutterstock.com

Ważne, jak zaczynasz trening

Masz dość płaskiej pupy i problemów z dopasowaniem dżinsów? Zacznij trening od przysiadów. Naukowcy z Rio De Janeiro Federal University odkryli, że najlepsze rezultaty uzyskasz na tych partiach ciała, od których zaczniesz swój trening.

Z czasem, gdy zmęczenie rośnie, trudniej zmobilizować mięśnie do maksymalnej pracy i utrzymać prawidłową technikę ćwiczeń. Dla jeszcze lepszych rezultatów zwolnij nieco swoje ruchy - gdy np. dźwigniesz hantle, opuszczaj je świadomie, a nie samą siłą grawitacji.

A jeżeli zależy Ci na metamorfozie całego ciała, sięgnij po aplikację WH „Bądź piękna nago”.

fitness fot. shutterstock.com

Zdrowe serce bez wysiłku

Masz pewnie bardziej widoczne (ech, te boczki) powody swoich treningów, ale nie zaszkodzi też pomyśleć o własnym sercu. Zwłaszcza że możesz o nie zadbać, nie ruszając się z miejsca, tzn. z maty.

Joga chroni przed chorobami serca w podobnym stopniu, jak bieganie czy jazda na rowerze. Wg badań to zbawienne działanie połączenia relaksu z ćwiczeniami. Poczuj jej siłę i przetestuj nasz zestaw ćwiczeń.

fot. Iulian Valentin 2015/shutterstock.com fot. Iulian Valentin 2015/shutterstock.com

Odsłoń płaski brzuch

Brzuszki wzmacniają i rzeźbią mięśnie, ale nie spalają tłuszczu. Na treningu zmuszaj do pracy jak najwięcej grup mięśniowych, bo wtedy przyspieszony metabolizm sprawi, że spalisz więcej kalorii, a brzuch stanie się płaski.

Na University of Illinois poddano chętnych ćwiczeniom mięśni brzucha 5 dni w tygodniu. Po 6 tygodniach nie zmniejszyło to obwodów ani ilości tłuszczu w talii badanych. Trening zwiększył tylko siłę ich mięśni. Zmniejsz ilość kalorii w diecie, dołącz kardio i... kupuj krótkie topy.  

rower fot. shutterstock.com

Ustaw siodełko

58% kolarzy ma bóle dolnego odcinka kręgosłupa. Aż 70% z nich ulgę przynosi poprawienie ustawienia siodełka. Zanim wsiądziesz na rower, upewnij się, że siodełko pasuje, zwłaszcza gdy pożyczałaś go młodszej siostrze.

WH 05/2015

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij