Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Trening w wodzie: jak spalać setki kalorii? [zestaw ćwiczeń]

Woda stawia opór większy niż powietrze, co przyspiesza efekty ćwiczeń. Dlatego jeśli marzy Ci się zgrabna sylwetka, wskocz do basenu i wykonaj nasz ekspresowy trening. W 15 minut spalisz mnóstwo kalorii i zapomnisz o zbędnych kilogramach.

WH 2016-10-28
ćwiczenia w wodzie, trening w wodzie, basen, trening Woda stawia opór większy niż powietrze, co przyspiesza efekty ćwiczeń

Jeśli chcesz z wody wyłonić się piękna niczym Afrodyta, wykonaj wcześniej nasz ekspresowy trening. Wykorzystaj fakt, że woda stawia opór większy niż powietrze, co przyspiesza efekty ćwiczeń.

Smukłe i jędrne ciało? Brzmi nieźle, prawda? Trenuj zawsze, kiedy jesteś na basenie. Wyjechałaś na urlop? Trenuj codziennie! Odpoczywaj jak najkrócej między seriami i ćwiczeniami, a w kwadrans spalisz nawet 300 kcal.

1. Wykopy na grzbiecie

  • Czas: 4 minuty
  • Mięśnie: korpus, nogi, pośladki
  • Zrób: 4 serie po 60 sekund.

(a) Stań w wodzie sięgającej trochę powyżej pasa. Wyprostuj ręce nad głowę i połóż się na wodzie.

(b) Korzystając z całej mocy, jaką dysponujesz, zacznij płynąć. Uwaga: ruch wykonuj tylko nogami.

2. Półpiesek

  • Czas: 4 minuty
  • Mięśnie: ramiona
  • Zrób: 4 serie po 60 sekund.

(a) Zanurz się w wodzie po szyję. Ugnij kolana, oderwij stopy od podłoża.

(b) Utrzymując nogi w tej samej pozycji, zacznij „płynąć” rękoma tak szybko, jak tylko dasz radę.

3. Skręty tułowia

  • Czas: 4 minuty
  • Mięśnie: skośne brzucha
  • Zrób: 4 serie po 60 sekund.

(a) Stań w wodzie po szyję. Ręce wyprostuj przed siebie, złącz dłonie (nie unoś ich ponad wodę!).

(b) Utrzymując biodra w tej samej pozycji, skręcaj tułów mocno najpierw w lewo, a potem w prawo.

4. Wyjście Afrodyty

  • Czas: 3 minuty
  • Mięśnie: barki, klatka piersiowa, plecy, korpus
  • Zrób: 4 serie po 10 powtórzeń.

(a) Podpłyń do brzegu basenu. Złap go dłońmi i dynamicznym ruchem wyprostuj ręce.

(b) Powoli wróć do startu.

A jeśli masz trochę więcej czasu, sprawdź nasz bardziej rozbudowany trening na basenie lub naucz się poprawnej techniki pływania

WH 06/2016

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij