Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Womenshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Taniec: rozciąganie i motoryka

Taniec to świetny sposób na zbudowanie zgrabnej sylwetki i najbardziej kobieca forma treningu. Jednak jeżeli chciałabyś wkrótce zostać królową parkietu, musisz popracować nad sprawnością i siłą. Wzmacnianie i rozciąganie uelastyczni ciało i ochroni Cię przed kontuzją.

Maciej Cielecki 2015-11-04
taniec fot. shutterstock.com

Dobrą tancerkę od cioci z wesela odróżnia poziom kontroli swojego ciała. Te ćwiczenia sprawią, że będziesz jego panią. Lubisz muzykę klubową? Włącz pop, house czy r’n’b. Z kolei latynoskie rytmy zapewni salsa i reggaeton. Jeżeli chcesz, żeby było Cię stać na coś więcej niż taniec przytulaniec, musisz popracować nad sprawnością i siłą. Wzmacnianie i rozciąganie uelastyczni Twoje ciało i ochroni przed mikrourazami.

Ćwiczenia znajdujące się na kolejnych slajdach możesz wykonywać przed zajęciami, wieczorem, a nawet dzień po przetańczonej nocy. Potraktuj je jak taneczne ruchy i nie zapomnij o odpowiedniej muzyce.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Wróć do pozycji wyjściowej – opuść się z powrotem na podłogę, zginając ręce w łokciach.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Znów odepchnij się rękami, ale tym razem przenieś tułów do tyłu. Usiądź na piętach. Wydłuż kręgosłup.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Wróć do pozycji startowej – przenieś ciężar ciała na ręce i ugnij łokcie, kładąc klatkę piersiową na macie.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Znów unieś tułów na rękach. Za każdym razem staraj się bardziej pogłębiać zakres ruchu. Kontynuuj.  

WH 09/2015

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij